• 8.301.686 stemmen

Geregisseerd door: Adam Salky

Met onder meer: Freida Pinto, Logan Marshall-Green en Robert John Burke

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Intrusion

"The quietest towns hide the darkest secrets."

Een getrouwd stel verhuist naar een kleine stad. Deze nieuwe start verandert in een nachtmerrie wanneer er in hun huis ingebroken wordt. De vrouw blijft getraumatiseerd achter en weet niet meer wie ze kan vertrouwen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Meera Parsons

Detective Steven Morse

Joanne Waterston

Bill Waterston

avatar van Left4Dead

Left4Dead

Wauw, weer eens een echte Netflix original………….. Not!

avatar van umbra

umbra

Niet heel slecht, maar ook niet goed en vooral heel voorspelbaar allemaal, waardoor de spanning meer zoek is, dan aanwezig. Ook geen al te best acteerwerk.

avatar van lang pee

lang pee

De zoveelste home invasion film, maar zeker niet de beste. Absoluut ongeloofwaardig, en zwak verhaal. Het mooiste aan deze film was het prachtige huis in de woestijn....

avatar van Seam

Seam

Ik kijk liever naar een bikini shoot van Freida Pinto dan haar zien acteren.

avatar van pvl63

pvl63

Spannende thriller met een onverwachte wending. Je voelt mee met de verwarring van de vrouw, de nasleep van de tweede inbraak die behoorlijk traumatisch was. De echtgenoot pakt iets te snel zijn gewone leventje weer op, dat is de eerste aanwijzing. Wat ik minder goed vond is dat de vrouw niet voorzichtig genoeg is bij haar speurwerk. De politie komt heel herkenbaar in beeld, net zoals de typering van de 'inbrekers'.

avatar van princesspeach

princesspeach

Standaard thrillertje met een aantal fouten / onduidelijkheden in de film. Al vroeg in de film weetje een beetje hoe het gaat aflopen en hoe de vork in z’n steel zit.

avatar van Ebenezer Scrooge

Ebenezer Scrooge

De echtgenoot is qua uiterlijk een soort kruising tussen Jeffrey Dahmer en Andrew Cunanan en heeft ook weg van Peter Foley, de seriemoordenaar uit Copycat, met een wat nerdy-achtige look, een grote bril en netjes gekamd haar. Je onderbewuste zegt je dus eigenlijk al direct dat er iets niet pluis met hem is en dat maakt de film wat mij betreft heel voorspelbaar. Dan heet hij bovendien ook nog eens Henry, alsof het feit dat hij een en al serial killer uitstraalt nog niet duidelijk genoeg is. De film is zelfs zo voorspelbaar dat je op een gegeven moment zelfs aan jezelf gaat twijfelen: zo eenvoudig kan het toch niet zijn? Misschien komt er straks toch nog een twist en heb ik het al die tijd bij het verkeerde eind gehad. Maar die twist komt niet, verrassend genoeg. Misschien is dat nog het meest verrassende aan deze film: dat er geen verrassing in zit.

Lelijk huis. Groot, modern, veel luxe, maar mij doet het allemaal niks. Een voordeur van 3 meter hoog, 2 meter breed, 20 cm dik. Alsof je in een bunker woont en niet in een huis. Veel glas, strakke inrichting met ongezellige meubels die in een kantoor beter tot hun recht zouden komen. Er zit geen ziel in die huizen. Niet dat ik iets heb tegen strakke huizen, overigens. Dat beroemde huis van Frank Lloyd Wright bijvoorbeeld dat midden in het bos staat, vind ik werkelijk schitterend, maar is een heel ander huis.

Verder best een aardige wegkijkthriller met af en toe een schrikmomentje en ook het acteerwerk stoorde me niet. In ieder geval geen film met van die blije 'ik doe mee aan een film!' acteurs.

avatar van Hoggiebro

Hoggiebro

voorspelbaar en niet al te best geacteerd

avatar van Biodomeee

Biodomeee

Dit was voor mij zonde van m'n tijd.

avatar van Grover76

Grover76

Absoluut niet slecht. Geen topper maar best vermakelijk en daar gaat het om. Niet te veel nadenken of alles wel klopt, gewoon kijken.

avatar van schumacher

schumacher

Kon er nog net mee door.

Voorspelbaar, helaas.

Ik heb me ondanks alles niet zitten vervelen, de film is zeker bekijkbaar te noemen.

Maar te voorspelbaar en het acteren vd hoofdacteur njah, dat vond ik niet zo goed.

Al bij al een zeer nipte voldoende.

avatar van Creative-lady

Creative-lady

In het begin kon ik niet goed meevolgen hoe de film was. Ik heb wat meer informatie opgezocht.

Toch had ik het slachtoffer en de moordenaar anders gedacht.

De laatste 5-10 min had ik toch anders verwacht.

Een thriller vond ik niet echt, maar anders wel leuk om te kijken

avatar van Gerlof78

Gerlof78

Gisteren deze gezien en tja het is wel een aardige thriller film, met een bijzonder einde maar als je goed oplet heb je die al snel in de gaten. De cast speelt wel ok de hoofdrolspeelster doet haar best maar dat kan deze film niet echt redden , deze is echt zo'n 13 in dozijn thriller maar goed het was wel een leuk 90min vertier.

avatar van Night owl

Night owl

Jammer, er had zoveel meer in gezeten.

Goede sfeer en plot, maar te veel fouten en domme acties. Voorspelbaar.

Niet heel goed geacteerd. Een gemiste kans.

avatar van knoflikari

knoflikari

Prima popcornvermaak, deze thriller die nergens uitblinkt in originaliteit, maar toch best spannend is. Ook het bijna futuristische huis in de woestijn, draagt wel bij aan de feestvreugde.

Na een inbraak in dat huis blijft de vrouw met een trauma achter. Ze heeft het gevoel dat er iets niet pluis is en dat niets is wat het lijkt.

Thrillers waarin een groot huis een prominente rol in het verhaal inneemt, kan ik altijd wel waarderen.

avatar van rep_robert

rep_robert

Matige film waarin het plot al zo snel duidelijk wordt is dat je de rest van de film de checklist plichtmatig aan het afwerken bent. De film probeert een sfeervol en dat lelijke blokkendoos is een geschikte locatie voor de film om in plaats te vinden, maar het is allemaal zo uitgekauwd dat ik deze flick ook weer snel zal vergeten.

avatar van CocoNutz_IV

CocoNutz_IV

Erg voorspelbaar en ik zag het al ver van tevoren aankomen. Maar best een prima film en makkelijk doorheen te komen. Wordt nergens echt spannend of bijzonder, gewoon prima voor dit soort regenachtige herfstdagen.

avatar van Alathir

Alathir

Goede film vond ik zelf. Logan Marschall Green zie ik altijd wel graag bezig. Lijkt vrij hard op Tom Hardy, maar doet wat mij betreft eigenlijk niet onder. Freida Pinto is een mooie verschijning. De muziek vond ik een sterke bijdrage geven aan de spanning. Er heerst een zeker mysterie en er zat een knappe jumpscare in. Ik schrik niet snel van jumpscare maar dit was knap gedaan. Camerawerk is erg stijlvol, zeer gelikt allemaal. Eigenlijk 1 van de betere recente films die ik gezien heb. De lage cijfers begrijp ik niet maar goed ik heb wel vaker een andere mening.

avatar van Black Math

Black Math

Blijkbaar gezien op de verjaardag van de hoofdrolspeelster. Maar sorry voor haar, dit is geen goede film. Afgezien van enkele goedkope schrikeffecten is de film super voorspelbaar. Van mijlenver kan je al zien aankomen dat het meisje in het huis verborgen is. Ik had het al door vanaf het moment dat verteld werd dat ze vermist werd.

Het acteerwerk, met name van de mannelijke hoofdrolspeler, die nochtans op passende wijze erg creepy overkwam, is niet geweldig. Wel wordt het redelijk gefilmd, met af en toe een cameradraai. Alles behalve opzienbarend, maar tenminste iets meer dan gemiddeld. Uiteindelijk niet heel veel vervelend om te zien, maar ik verwacht toch wel iets meer dan dat. 1*.

avatar van Flavio

Flavio (moderator films)

Bericht met persoonlijke aanval en reacties daarop verwijderd.

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Prima film die geen enkel moment verveeld. Vooral het laatste gedeelte van de film is best spannend.