• 8.564.734 stemmen

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Till Death

"Vow to survive."

Emma zit als wraakactie vastgeketend aan haar dode echtgenoot. Overleven blijkt zo geen sinecure wanneer twee huurmoordenaars bij haar aankomen. Deze kregen de opdracht de klus af te maken.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van schumacher

schumacher

Middelmatige film.

avatar van Daan258

Daan258

Prima thriller om in de wintermaanden te kijken.

Ook best aardig acteerwerk van Megan Fox.

avatar van Boeikens

Boeikens

Horror

Ok, had ik ook niet echt verwacht. Het aspect horror wordt de laatste tijd nogal snel meegegeven, lokt misschien meer kijkers?

Voor de rest een vermakelijke en vrij vlot lopende thriller. Er gebeurt genoeg en Fox is misschien niet een al te beste actrice maar blijft toch heerlijk om naar te kijken

avatar van john mcclane 2

john mcclane 2

Op dit moment zit ik ziek thuis met de grote C .

Dus in thuis in quarantaine en teveel tijd dan me lief is , maar thank God voor streaming diensten in een tijd als deze.

Maar goed , dit was erg matig , ik zou het niet af raden . Ik vind het nergens spannend , keek aardig weg , van hoofdrolspeelster M.Fox heb ik geen hoge pet op , snap ook totaal niet wat men in haar ziet , maar toegeven dit deed ze niet slecht , ze moet de film ( en het lichaam ) ook bijna alleen dragen bijna .

Het verhaal en het concept is een leuk gegeven maar al eerder gezien in de stephen king film Gerards game ,tenminste dat leek er beetje op ,.

Magertjes 2,5

scorsese

Redelijke film over een vrouw die door omstandigheden zit vastgeketend aan haar dode man. Op zich een leuke premisse, ware het niet dat er eigenlijk niet al te veel mee gedaan wordt. Toch blijft het best onderhoudend aangezien er genoeg ontwikkelingen volgen. Een fijne setting, maar echt spannend wil het niet worden. Een kleine 3.0 sterren.

avatar van Danny19998

Danny19998

Dit is niet best. Verhaal is best aardig maar de uitvoering niet. De spanning wil er maar niet inkomen. Nee, lekker overslaan dit filmpje.

avatar van bjerik76

bjerik76

• 2060 berichten

ik vond het ( zeker in het begin) overkomen als een goedkope tv film opgenomen in een studio, ook het script ( de zinsopbouw hoe netjes alles geleerd uitgesproken werd ) zorgde dat ik niet in het verhaal kwam.

avatar van Doom4

Doom4

leuke film om een keertje gezien te hebben maar niet meer dan dat.

Hoofdrolspeelster bleef de hele film best koeltjes onder omstandigheden.

avatar van Kondoro

Kondoro

“It's time to wake up.”

Je weet, als je deze film aan zet wat je te wachten staat, en eigenlijk verloopt de film geheel zoals je al zelf weet maar nog sta ik er versteld van dat ik zo ontzettend lang heb moeten wachten op tenminste een beetje actie. ‘Till Death’ kwam vorig jaar al op mijn radar maar, heb ik bewust vermeden omdat het me meer een leuk tussendoortje leek en dat is nu ook gebleken. Gisteren had ik nog wat tijd om deze film te beginnen en aangezien ik vandaag toch niet veel te doen had kon ik hem mooi afkijken. Tja, en ik verwachtte er niet echt veel van. Maar, ik ben wel tot de conclusie gekomen dat de film uiteindelijk nog helemaal niet zó slecht is als geschetst wordt, tuurlijk is het een flinterdunne prent met een oersaai script en acteerwerk van likmevestje, het concept vond ik best geinig en kende ik verder ook nog niet.

Zoals ik al zei, duurde het allemaal best lang voordat we eindelijk eens wat actie kregen, na een kleine dertig minuten werden we wakker ’geschoten’ toen hij zelfmoord pleegde en ‘Fox’ er alleen voor kwam te staan, waarna de film wederom wat inkakte en het kat- en muisspel begon wat uiteindelijk het meeste vermaak van deze hele film wist te leveren. Eigenlijk daarna kakte de film wederom wat in, en de clichés vlogen je om de oren, gelukkig eindigde het allemaal wel snel, en wanneer het gevaar was geweken waren we ook bij de aftiteling, geen onnodig gejank meer op het eind, of dat onnodige drama wat ‘Hollywood’ er soms nog wel bij in wil mengen.

Qua cast, tja, het was niet heel bijzonder. ‘Megan Fox’, leuk om haar weer eens te zien, al was ik haar volledig vergeten. Ik moest wel ontzettend lachen maar, ik vond het bijzonder dat haar make-up eigenlijk constant in de film on-point was, ze had waterbestendige make-up gebruikt denk ik want hoe ze er uit zag tijdens het diner, precies zo werd ze ook wakker de dag erna, zo zag ze eruit toen ze haar gezicht had gewassen en vervolgens ook toen ze uit het water kroop… Het is zijn die kleine dingen die voornamelijk opvallen, het boeit verder ook niet maar; ik vond het wel komisch. Voor de rest is de cast niet héél bijzonder meer, en zo groot was die cast nou ook weer niet.

Horror mag je het niet noemen, zo wordt het (of werd) wel geadverteerd maar, dat was klinkklare onzin. De zit was makkelijker dan ik had gedacht, de horrorelementen (wat de film wel kende) waren goed en qua make-up was er niet veel mis in de film. Zoals ik al zei, het concept is leuk maar de rest is niets bijzonders.

avatar van horizons

horizons

Waar haalt iedereen horror vandaan? Er staat gewoon misdaad/thriller.

Enfin, vermakelijk.

avatar van Boeikens

Boeikens

horizons schreef:

Waar haalt iedereen horror vandaan? Er staat gewoon misdaad/thriller.

Enfin, vermakelijk.

Omdat het ondertussen werd aangepast

avatar van slam1975

slam1975

Best spannend, maar hier en daar wat ongeloofwaardig

avatar van LindyV90

LindyV90

Hartstikke spannend. Zeker de moeite waard.

avatar van RebbelDebbel

RebbelDebbel

Begint aardig, maar wordt toch steeds ongeloofwaardiger.

avatar van Timk

Timk

Alles was leeg in het huis, geen kleding meer (alleen de trouwjurk) voor de rest niets, misschien heb ik even niet goed opgelet maar waarom had ze over de helft van de film opeens splinternieuwe hagelwitte converse all stars aan zonder vlekje of wat dan ook ?? om maar een van de vele dingen op te noemen.

avatar van Phantasm

Phantasm

Vlotte, spannende thriller die lekker wegkijkt.

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Best wel een aardig filmpje die met vlagen redelijk spannend is. Mede door zn niet al te lange speelduur kijkt de film vlot en gemakkelijk weg. Acteerwerk is ook allemaal naar behoren.

avatar van pako

pako

Mmm, zou zeggen in zo'n geval meteen afhakken die hand. Geen mes, ruit ingooien.

Film is na saai begin wel in orde en niet te lang

avatar van Hans Gruber

Hans Gruber

Aardige film. Geen hoogvlieger maar goed te pruimen. Zaten wel wat humoristische momenten in die een glimlach bij mij opriepen. Idee dat je vastgeketend zit aan je dode echtgenoot is al een vondst op zich. En natuurlijk Megan Fox. Niet de beste actrice maar wat een prachtige verschijning. Voor mij 2,5☆ waard.

avatar van Amberke2016

Amberke2016

Ik vond het niet slecht en bij momenten wel spannend, alleen was er bij de hoofdrolspeelster weinig angst te merken. Heel de film door bleef ze even koel.

avatar van blackwolves

blackwolves

waw lang geleden dat megan fox nog eens een goed thriller heeft gespeeld. eerst dacht ik zal wel niet erg veel zijn maar ik heb mij zelf de moeite genomen om hem toch verder te kijken en heb er geen spijt van dat ik dat heb gedaan dacht eerst gaat enkel om een vrouw die tracht te overleven na dat haar ex vriend zich zelf heeft doodgeschoten maar dan komt er wat anders daarna moet ze vechten om te overleven. dus ja heb er van genoten van de vele spannende momenten voor mij dikke 3 steren waard