Deep Blue Sea 3 (2020)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door John Pogue
met Tania Raymonde, Nathaniel Buzolic en Emerson Brooks

Emma Collins, een vooraanstaand marien bioloog, en haar collega's hebben een laboratorium opgezet boven een verzonken eilandstad in de oceaan. Ze proberen het eerste bekende paringsgebied van de witte haai te observeren. Helaas zijn de verbeterde Bull Sharks die ontsnapten er ook met hun eigen evolutionaire doel: kruisen met de grotere en snellere witte haaien.

echt meen dit nou?????zo n soort film is gewoon onvoorstelbaar zo slecht dit is net zo iets als sharknado je lacht je balle uit je broek snap niet dat dit nog serieus genomen wordt en er naar gekeken wordt

avatar van Pazmaster
exper schreef:
snap niet dat dit nog serieus genomen wordt en er naar gekeken wordt

Nou ga ik 'm kijken ook!

avatar van Left4Dead
Deel 3, je vraagt je af waar de filmindustrie is beland.
Belachelijk veel rotzooi en je moet met een vergrootglas zoeken voor een nog te verteren prent tegenwoordig. De hobby wordt steeds maar minder.

avatar van parcivalis
Deze film heeft alles wat een goeie shark movie nodig heeft behalve goeie haaien, goeie acteurs en goeie special effecten. Leuk voor als je dronken bent.

avatar van Pazmaster
Tegen beter weten in toch gekeken. Er zitten wel enkele leuke scènes in maar verder staat het verhaaltje behoorlijk op losse schroeven. Op zich ziet het er allemaal niet eens zo slecht uit, alleen de haaien zijn helaas niet om aan te gluren. Dan is er nog de cast, deze doet wel haar best maar geweldig is het nou ook weer niet. Al met al toch geen beste prent, maar dat was te verwachten.

Jaws blijft wat mij betreft toch de onbetwiste koning van de haaienfilms, alles wat daarna is gekomen zijn slechts slappe aftreksels gebleken.

shallow waters was toch ook erg goed..

Vermakelijke onzin goed te doen met een doos popcorn en een glas cola en als de effecten van de stierhaaien beter waren geweest zelfs een ruime voldoende daarom nu een zes dus 3*

avatar van umbra
Ik had al niets met Jaws en de vele haaienfilms die volgden, waren meestal slecht tot zeer slecht. Ik vind haaienfilms zelden iets teweeg brengen bij mij, vaak zo spanningsloos...zo ook deze, vooral veel geleuter en nergens spannend, met daarbovenop het slecht acteerwerk en tsja naar het schijnt ook een haai, of wat er voor moet doorgaan.

avatar van DreamTech
1 woord Drama !!

Het slechtste deel van de 3 maar toch heb ik mij hiermee wel vermaakt. Haaienfilms kan ik wel waarderen. Er zitten een paar leuke kills in maar ook een aantal onzin scenes waardoor de film een beetje saai word. Sommige scenes met de haaien zien er best goed uit maar daarin tegen ook een paar echt nep maar omdat je weet wat er met de haaien is gebeurd is dat misschien juist ook wel weer realistisch. Het acteerwerk vond ik eigenlijk ook nog wel meevallen. Het plot/script is gewoon een beetje dom.

avatar van schenkowiets
Deze slaat weer alles.
Dat ze dit soort films uitbrengen is ongelooflijk want de effecten zijn zo slecht en t acteerwerk kan ook niet door de beugel. Had m al slecht verwacht maar hij was nog slechter dan slecht. Goeie haaien films zijn na Jaws 1 en 2 niet meer gemaakt helaas.

avatar van schumacher
Middelmatig filmpke.
Er bestaan betere haaien films.

avatar van jeroentjuhhhhh
Drek. Een bevestiging dat The Quiet Ones (2014) een uitzondering was voor Pogue en hij niet verder lijkt te komen dan flauwe vervolgdelen. Niemand zat op Deep Blue Sea 2 te wachten, nog minder zullen na die flater warmlopen voor een derde deel. De opzet is niet eens onaardig; drijvend wooneiland / basis voor onze stoere biologen wordt aangevallen door een stel überhaaien. Maar wanneer je woorden als 'seamageddon' in je script verwerkt en de sets lijken op een fucking stuntshow van een pretpark, met lamme pyrotechnics en flauwe geforceerde knokpartijtjes van mannen met een nek die breder is dan hun hoofd, dan ben je mij kwijt in je haaienfilmpje. Ze denken aan het einde dat het eiland een fucking octagon is met hun MMA praktijken. De haai neemt rustig op de reservebank plaats en mag aan het einde nog even invallen, maar het mag niet baten.

avatar van Elchapo
Deel 3 tja er worden weer mensen opgevreten door haaien,dus biertje en wat chippies erbij en verstand op nul kijken maar.....3 stars.want zo slecht was ie niet eens.

avatar van xxERWINxx
Na het spektakel van Deep Blue sea de 1e film is het bergafwaarts gegaan met deze films.

Deel 2 was al minder, dit deel was even goed / slecht als deel 2.

Het 1e uur vond ik hem erg slap, enkele doden door haaien, maar geen spanning, daarna opeens een gevecht tussen 2 mensen en vanaf dan word hij toch wel beter en gebeurd er tot het einde wel wat en is de spanning ook weer voelbaar.
Einde vond ik ook erg origineel gedaan.

Redelijk verrassende film als je ziet wie er overblijven,

Daarom kom ik op 2.5 sterren dankzij de laatste 40 minuten en vond ik hem dus nog redelijk te doen.

avatar van filmkul
Eenvoudige formule film. Het verhaal slaat eigenlijk nergens op en dient puur als kapstok om wat te stoeien met de haaien. Op zich nog niet eens zo verkeerd, want de vaart zit er goed in en er soms wat spanning en genoeg actie. Dus wel vermakelijk maar echt verre van origineel. Het acteerwerk kan er mee door. De special effects zijn van redelijk B niveau. 2.0/2.5

avatar van italklaas
Verschrikkelijk, ben er weer in geslaagd om iets te kijken waarvan ik al gelijk wist dat het compleet bagger zou zijn. Waarom doe ik het iedere keer weer? Het is de haaienliefhebber in mij die me steeds weer laat kijken. Als ik me nu voorneem het nooit meer te doen, ben ik bang dat ik er nog wel eens in zal stinken. Maar over deze film, zo ongelooflijk goedkoop, verschrikkelijk slechte acteurs (waarschijnlijk waren ze dat al niet eens) en die haaien... dit kun je toch niet menen? Snel vergeten.

Zo dit was slecht! echt slecht. Hoe durf je zo iets te maken. Tenenkrommende cast met ieder kleurtje vertegenwoordigd. En dan die actie scenes (vliegende haaien) of die verplichte emo momentjes. Ik wil voor altijd bij je blijven, snik snik, hap. Die researcher die zegt stop met doing this terwijl hij om 1 of andere reden een 1 x begint te schieten op het drijvende dorp.
Zou zo n regisseur of de cast dit soort films terug kijken en denken: zo wat hebben we een mooi stukje werk opgeleverd.

Puike film met een verzameling opgefokte testosteron mannetjes, een groepje domme mutsen, een fantastisch script en spectaculaire graphics.

Gauw vergeten.

avatar van Anjin
Vond hem wel aardig,vooral gelachen toen die kerel van de boot afsprong..