Deep Blue Sea 2 (2018)

Actie / Horror

geregisseerd door Darin Scott
met Danielle Savre, Rob Mayes en Darron Meyer

Dr. Misty Calhoun wordt gevraagd mee te werken aan een topgeheim experiment. Tijdens het experiment zullen haaien genetisch gemanipuleerd worden in een laboratorium onder water. Aan het hoofd staat Carl Durant, een miljardair die zijn vermogen verdiend heeft met medicijnen. De problemen beginnen wanneer de haaien zich tegen de wetenschappers keren en dood en verderf zaaien.

Een vermakelijke film.

Ondanks dat ik om sommige momentjes toch wel moest lachen vond ik dit totaal geen b-film. Het eerste deel is wel beter met wat ik me kan herinneren maar toch heb ik dit als een volwaardige film ervaren.

avatar van DreamTech
Man man wat een drama dit deel 2 kan niet tippen aan deel 1 maar ja in t kort een zooi BULL-shit om BULL-Sharks en dan die griet volgens mij hebben ze voor haar alles te klein gekocht of te heet gewassen qua kleren en zwem kleding plus punt heb ook wel moeten lachen en ja voor de rest heb m gezien klaar over !! ( oh 2.5 is voor t vermaak )

avatar van behangdelul
en we hebben weer grommende haaien die weer overal en nergens vandaan komen. zonde van je tijd, gewoon lekker niet kijken.

avatar van john mcclane 2
Waar Deep Blue Sea (1999) uitblonk in leuke pulp, alhoewel de CGI niet om over naar huis te schrijven was.
Alleen al de heerlijke korte scene met de speech van Samuel L. Jackson was het kijken waard, net als de grappige rol van LL cool j .
de speech scene wilden ze in mindere mate over doen ( they can kiis my ass )
maar nergens word het campy grappig, of is er zelf spot , het neemt zichzelf allemaal veel te serieus .

Blijkbaar mochten ze voor deze film de zelfde set gebruiken , en alhoewel de CGI bijna 20 jaar later er wel beter uit zien ,( knap met een low budget ) dat kan deze film niet redden .
de karakters kunnen je gestolen worden, en daardoor word het nergens spannend .
En er zitten echt belachelijk scene 's in
[de baby sharks /spoiler]

dit is al een te lange review voor een wanproduct als deze .'dikke onvoldoende

jammer wat een slechte film.
een haai legt eieren en geen jongen.
Als je de jonkies ook nog hoort grommen is het afgelopen bij mij.
Had echt gehoopt dat dit een leuke film zou zijn maar is alleen maar een slap aftreksel van deel 1.
Hij krijgt van mij een halve ster voor de moeite.

avatar van filmkul
Zwakke film. Het verhaal is matig en lijkt net als de setting op het eerste deel. Het begin gaat nog wel, maar al snel daalt de film naar een bedenkelijk niveau. Er is totaal geen spanning en de haai momenten zijn erg matig. De special effects zijn van b niveau. Het acteerwerk is slecht en men neemt de film veel te serieus. Laten liggen! 1.5

Om het kort te houden; kan absoluut niet tippen aan den 1ste
De acteurs op 1 na waren ook niet goed.
Special effects waren ook niet top.
En toch ondanks vele negatieve zaken in die film vond ik die al bij al nog vrij vermakelijk, saai was het niet en
dat is ook de reden wrm ik toch blijven kijken ben.
1 keer is alvast genoeg geweest, ik ben die morgen alweer vergeten.