• 8.485.752 stemmen

Geregisseerd door: Daniel Espinosa

Met onder meer: Jared Leto, Matt Smith en Adria Arjona

Releasedatum: 21 april 2022

Plot Morbius

"A new Marvel legend arrives."

Biochemicus Michael Morbius probeert zichzelf te redden van een zeldzame bloedziekte. Tijdens het proces verandert hij echter in een soort van vampier, met de bijbehorende dorst naar bloed. Morbius walgt van zijn eigen bloedlust en gaat daarom op zoek naar criminelen waarvan hij vindt dat ze onwaardig leven.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Young Michael

Young Milo

Alle Media

The Oceanic Six

Wat een middelmatige rommel zeg, jammer dat Sony steeds Marvel misbruikt door dit soort simpele zooi uit te brengen. Een Marvelfilm staat voor kwaliteit, een Sony-Marvelfilm staat voor matig. Het helpt overigens al niet dat Jered Leto met zijn Jezushoofd de hoofdrol speelt, want ik vind dat echt een belabberde acteur, maar Morbius is buiten dat ook niks. Het is niet mooi gemaakt, het is niet boeiend, er zit geen sterkte verhaallijn in en de actie is ook enorm slap. Dit doet denken aan de Venom-films, zelfde soort problemen. Echt een film die in de vergetelheid gaat belanden.

teigertje schreef:

Dit is nou een toonbeeld van hoe door de vooraf, zulke onterechte kritieken van zure critici's.

Dat men lage verwachtingen heeft.

Maar ! niets is minder waar, persoonlijk vind ik dit negatief gepraat, en zeer onverdiend.

Zoals je ook op IMDB zure reacties ziet,maar ook bergen tienen en geweldige recensies.

Dr.Michael Morbius is fantastisch gespeeld door Jared Leto die zo verrassend is in deze Marvel film.

Behalve een fantastische acteur, alsook een van de aller beste rock zangers, ook bekend als de lead zanger van de weergaloos goede band Thirty seconds to Mars.

Morbius.

Razend spannend en spectaculair.

Een waanzinnige film.

En de post ending scènes let hier goed op.

Een fantastische Marvel film.

Die zoveel meer credits verdient.

Subliem.

The Oceanic Six schreef:

In de vergetelheid ja zeker bij jou, zure zult

Je Nick name is er spontaan van verandert.

Dat Ajax Litmanen er zelfs genoeg van heeft

Schei toch uit,, en ook Venom afkraken.

Jij hebt een smaak, van niks

Hebbie hem weer.

Nee hoor geeft ook niet

Je mag kritisch zijn

Hoi.

Fijn is een lid met verstand van films in deze recensie.

Maar Marvel 14 is duidelijk een kenner en iemand met smaak.

Complimenten Marvel 14

En dan zeg jij.

Dat jij je gelukkig prijst kritisch te zijn.

Het is nu toch wel duidelijk, jou kritiek in deze niet serieus genomen kan worden,maar slechts met een korreltje zout.

Je zal wel zuurkool hebben gegeten,toen je deze keek

Slaat nergens op.

Mee eens Marvel 14 je bent een kenner en je hebt smaak.

In tegenstelling tot sommige

teigertje schreef:

Mee eens Marvel 14 je bent een kenner en je hebt smaak.

In tegenstelling tot sommige

avatar van Jynxter

Jynxter

Ja, wat moet ik er van zeggen. Niet heel slecht. Maar ook zeker niet heel goed.

De zoveelste superhelden (of -villain) film die je best een keer op kan zetten, maar waar weinig van zal blijven hangen.

Weer een meesterlijke Marvel film

Met Jared Leto als Dr. Michael Morbius

En ook een geweldige end credit scene !

Een fantastische top Marvel film weer !

avatar van rep_robert

rep_robert

Slaat nergens op.

De beste fans zijn de fans (van wat dan ook) die ook kritisch durven te zijn,. Daarvan kan een eindproduct alleen maar beter worden. Want naar kritiek kan geluisterd worden om het eventueel een volgende keer beter te kunnen doen.

rep_robert schreef:

Dat is ook zo

Maar het is wel een van mijn favorieten

scorsese

Redelijke film over een wetenschapper met een bloedziekte die een onconventionele oplossing probeert te zoeken. Het verhaal en de personages van deze superheldenfilm hebben genoeg potentie. De inwendige tweestrijd van het hoofdpersonage en ook de vriendschap die verandert in vijandschap. Echter had het allemaal wat boeiender uitgewerkt mogen worden. Vervelend wordt het zeker niet en Jared Leto is goed gecast in de titelrol.