The New Mutants (2020)

Alternatieve titels: X-Men: The New Mutants | New Mutants

Actie / Horror

geregisseerd door Josh Boone
met Maisie Williams, Anya Taylor-Joy en Charlie Heaton

Vijf jonge mutanten ontdekken hun speciale gaven, terwijl zij tegen hun wil zitten opgesloten op een geheime basis. Ze moeten hun gevaarlijke krachten controleren. Ze zijn er niet op uit om de wereld te redden, de enigen die ze willen redden zijn zichzelf; zij vechten om te ontsnappen aan hun zonden uit het verleden.

avatar van Ajax&Litmanen1
Het is niet zó treurig als eindresultaat, wat je zou verwachten na dit hele lange en mislukte productieproces, maar alsnog is het niet veel soeps. Een hoop puberaal geneuzel en wat matige pogingen om er wat duistere horrormomentjes in te krijgen, maar het werkt gewoon niet. Dit voelt ook gewoon als een productie waar nooit echt vertrouwen in is geweest. Een niet al te beste cast met een stel behoorlijk irritante figuren en actie wat nogal slap aan voelt. Nee, dit heeft niet die Marvel-standaard die je hoopt te krijgen bij iets als dit. Visueel kon het er nog wel mee door, maar de film voelt gewoon leeg. Dit zal zo'n titel zijn die we de komende 15 jaar op een gure donderdagavond op RTL7 op televisie voorbij gaan zien komen.

Niet veel woorden nodig slappe hap zonde van de tijd

Ik denk dat dit gewoon een soort introductie film is voor de nieuwe reeks the mutants.

avatar van Star Wars
Goede film, zeer benieuwd naar deel 2.

avatar van john mcclane 2
Star Wars schreef:
Goede film, zeer benieuwd naar deel 2.

Nou dit is eerder een afsluiter . Een vervolg op deze "ramp" is zo goed als uitgesloten.