The New Mutants (2018)

Alternatieve titels: X-Men: The New Mutants, New Mutants

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Josh Boone
met Maisie Williams, Anya Taylor-Joy en Charlie Heaton

Vijf jonge mutanten ontdekken hun speciale gaven terwijl zij tegen hun wil zitten opgesloten op een geheime basis. Ze moeten hun gevaarlijke krachten controleren. Ze zijn er niet op uit om de wereld te redden, de enigen die ze willen redden zijn zichzelf; zij vechten om te ontsnappen aan hun zonden uit het verleden.

• Vanaf 21 februari 2019 in de bioscoop
kappeuter (moderator)
Vanaf 12 april 2018 in de bioscoop (20th Century Fox, via Warner Bros.)

avatar van brawljeff
Heb het afgelopen jaar de voortgang van deze film niet zo gevolgd. Ben dan ook verbaasd over wat ik in de trailer zag. Het is bijna een horrorfilm. Goed om te zien dat ze bij Fox de laatste tijd de vrijheid krijgen om wat uniekere superheldenfilms te maken (Logan, Deadpool, New Mutants)

avatar van IH88
Actie/Sci-Fi? Zeg maar gewoon horror. Heerlijke trailer en inderdaad fijn dat er wat anders wordt geprobeerd qua superheldenfilms.

avatar van 84robkuh
IK heb Horror films gezien die minder eng/spannend eruit zien. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Het Leuke aan de x-men reeks is voor mij toch wel de bekende good guys en bad guys die het met elk hun eigen krachten tegen elkaar opnemen. Dit lijkt hier totaal niet op.

avatar van IH88
Nee, dit lijkt meer op Suicide Squad meets One Flew over the Cuckoo's Nest .

avatar van Nicholas
Fox zet de lijn door. Mooi zo. Hopelijk weet deze net zo te overtuigen als Logan en Deadpool.