Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Jungle Cruise (2020)

Avontuur / Familie

geregisseerd door Jaume Collet-Serra
met Dwayne Johnson, Emily Blunt en Jesse Plemons

De jaren twintig vorige eeuw. Kapitein Frank neemt een broer en zuster mee op een missie om een boom in de jungle te zoeken die helende krachten heeft. Tijdens hun zoektocht zullen ze op de proef worden gesteld door de gevaren in de jungle en het feit dat ze niet de enigen zijn die de boom willen vinden.

• Vanaf 22 juli in de bioscoop

Vanaf 24 juli 2020 in de bioscoop (Disney)