Falling Inn Love (2019)

Nieuw-Zeeland
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Roger Kumble
met Christina Milian, Jeffrey Bowyer-Chapman en Adam Demos

Gabriela, een zakenvrouw, neemt deel aan de wedstrijd “Win een Herberg”. Ze wint een vervallen herberg in Nieuw-Zeeland. Ze besluit die te renoveren. Ze ontmoet een knappe, charmante aannemer, die bereid is haar te helpen. Weldra leert Gabriela de mensen uit het dorp kennen en worden zij en de aannemer goede vrienden.

avatar van Grindhouse62
Leuke en luchtige romantische komedie. Samen met mijn vrouw vanavond op Netflix gekeken. Een 3.0

Wat een slechte, ontzettend voorspelbare, slaapverwekkende film. Dat ze dit romantische comedy mogen noemen...

avatar van JBass
Wat een draak van een film! Dit wordt werkelijk nergens romantisch of komisch. Werkelijk een superslecht verhaal, zeer slecht geacteerd en het weet nergens te boeien op wat voor vlak dan ook.

Halve ster voor de moeite.

avatar van JanineV
Ja sorry.. Echt geen hoogstandje, maar shoot me... Ik hou er van!
Lekker luchtig, heerlijk voorspelbaar, mooie omgeving, sympathieke mensen, happy end.
Geen drugs, geen boem-paf-geweld, gewoon verstand op nul en een avondje pretentieloos genieten van een romcom.
Als dat laatste is wat je verwacht te gaan zien, dan zit je met deze film goed!

Het verhaal had leuk kunnen zijn als het serieuzer was gemaakt/geacteerd. Maar wat een onzin allemaal, jammer.

Vreselijk.

Warm je alvast maar op aan de woordspeling, want beter wordt het jammer genoeg niet. Een film die vanaf het eerste moment al extreem voorspelbaar is, als er al zoiets bestaat als bandwerk binnen de filmindustrie dan is dit wel één van de betere voorbeelden.

De acteurs doen het echt slecht. Geen enkele vorm van chemie tussen de twee. De dorpelingen zijn eerder vervelend, het eeuwige gejengel over stad vs platteland kwam ook al snel de oren uit. Voeg daar nog wat extra eco-gebrabbel aan toe en het is gewoon uitermate storend.

Verder wat nutteloze elementen zoals de brieven in de muur, de fake spanning tussen de twee hoofdpersonages en wat "minder lieve" personages die weinig tot niks toevoegen en je hebt een film die op geen enkel moment weet te boeien. Goedkoop en extreem sentimenteel, er lijkt ook een geen enkele moeite te zijn gedaan om dat te verhullen.

avatar van RebbelDebbel
Tja....... verwacht niets. Wel mooie beelden, gezelligheid ten top. Je kunt nog rustig tussendoor een wasje vouwen, de vaatwasser uitruimen etc. En.... dan mis je nog niks. Maar soms is dat gewoon wel eens lekker. Verstand op 0.

avatar van mjk87
Qua sfeertje nog wel oké, maar het ligt er allemaal soms wel erg dik bovenop en uiteindelijk zitten er ook genoeg langdradige momenten in, echt de aandacht erbij houden lukte de film niet. Verder qua opbouw niets spannends, die hele plotlijn is zo uit te tekenen en dat helpt ook niet mee natuurlijk. En vooral de centrale liefde werkt nergens, zoals Onderhond al zegt is er geen enkele chemie en die hele liefde is ook geen enkel moment geloofwaardig. 2,0*.

avatar van Antonev
Romantisch niemendalletje over een jongedame die haar geluk gaat beproeven in Nieuw-Zeeland en ongewild verliefd wordt. Klef en voorspelbaar, maar het is bijzonder luchtig en kijkt lekker weg. Tussentijds worden we ook nog getrakteerd op mooie beelden van Nieuw-Zeeland.

Prima materiaal wanneer je iets zoekt om je avond wat mee op te vullen.