Last Christmas (2019)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Paul Feig
met Emilia Clarke, Henry Golding en Michelle Yeoh

Sinds Kate hersteld is van een ernstige ziekte heeft ze grote moeite de draad weer op te pakken: ze drinkt, eet ongezond, flirt met iedere knappe man en door haar gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel vervreemdt ze steeds meer van haar familie en haar oude vrienden. Een ontmoeting met de charmante Tom brengt voor het eerste in lange tijd weer wat kleur in haar leven.

• vanaf 15 april te koop op dvd en blu-ray

avatar van GGG
GGG
Genoten...

avatar van macrobody
mirtheeeee schreef:
hi allemaal,

voor school moet ik een zeer uitgebreide recensie schrijven over deze film en oa ook de boodschap erin.

Ik hoop dat je ook wat beter materiaal moet recenseren voor school, want dit lijkt me niet meer dan een gemiddelde Hollywood bouquet reeks verfilming, maar goed, dat is het vooroordeel waarmee ik de film in ga dan valt het misschien mee.

avatar van schumacher
Jezus zeg, wat was me dit een slechte film.
Maar echt slecht.

avatar van fred1946
Kan iemand mij uitleggen waarom dat een slechte of een draak van een film is??????
En niet alleen met dat soort commentaar.
Of is dat een gebrek aan humor.

avatar van macrobody
Tja, gelukkig niet al te zoetsappig en Emilia was erg fijn om naar te kijken. Een leuke twist en een feel good afloop. Niets spectaculairs, maar dat had ik ook niet verwacht.

avatar van Grindhouse62
Een luchtig niemendalletje die niets over heeft, maar ook niet vervelend is om naar te kijken. Wij hebben er vanavond naar gekeken en als je even geen aandacht hebt dan mis je niet veel, maar er zit wel een aardige ontwikkeling in. Aardig maar geen voldoende. Een 2.5

avatar van EJ Steenbergen
Heerlijk zoete film die in zijn genre gewoon een hele dikke voldoende scoort. Ik vond de Stille Willie achtige twist (van de BB band - B.B. Band - Stille Willie (Video) - YouTube verrassend.
Mooi en kleurrijk gefilmd en de "feel-good"-sfeer werd heerlijk neergezet.
De muziek van George Michael is prettig verwerkt in de film, maar zou wat mij betreft ook in een meer stevige productie niet misstaan. Als er na Bohemian Rapsody en Rocket man ook een film zou mogen komen die "Faith" zal heten..... I am in!
Samenvattend, de film is zoet, maar geen tijdverspilling.