Mulan (2020)

Avontuur / Familie

geregisseerd door Niki Caro
met Yifei Liu, Jet Li en Donnie Yen

Mulan is een jonge vrouw die in China woont samen met haar machtige vader. Mulan wil niets liever dan hem in het leger vervangen daar hij fysiek niet sterk genoeg is om te strijden. Om een plekje in dit leger te veroveren doet ze zich voor als een man.

• Vanaf 23 juli in de bioscoop

In Film > Nieuws > Mulan (2019):

Mulan (2018) - IMDb

OMG dit is interessant. Ben zo benieuwd hoe dit er in Live-Action uit gaat zien. Ben zeker dat Disney ons hier niet in teleur zal stellen.

Mulan (2018) - imdb.com
Walt Disney Studios Release schedule

Een heel Disney schema bijna alles is er op te zien. Van Beauty and the Beast tot aan Marry Poppins Return.

avatar van kleintje 2
Opnames Disney's live-action 'Mulan' beginnen in januari 2018 | Filmtotaal filmnieuws

Toch nog hoop dat hij niet naar eind 2019 zal worden verplaats. Nog geen acteurs dus daar zullen ze mee moeten gaan opschieten.

avatar van TragieStar.*
Deze verfilming zal dus totaal ruk worden. Geen Mishu en geen Cri-kee. De vijand zal anders zijn en ook de man waar Mulan verliefd op word zal er niet meer zijn. Dit wekt homoseksualiteit op en dat mag natuurlijk niet. Als ze iets verfilmen doe het dan ook zoals het hoort.

Vanaf 27 maart 2020 in de bioscoop (Walt Disney)

avatar van jacobine_rodijk
Waarom is de poster niet gebruikt?

jacobine_rodijk schreef:
Waarom is de poster niet gebruikt?

Alsnog!

avatar van Duke Nukem
Mooie trailer, dat ziet er goed uit!

avatar van Donkerwoud
Eerlijk, dit is de enige live-action verfilming waar ik nieuwsgierig naar ben.

Donkerwoud schreef:
Eerlijk, dit is de enige live-action verfilming waar ik nieuwsgierig naar ben.

Kijk gewoon deze, heb je ook niet zo'n American-proof Chinese cast.

avatar van mjk87
De onvermijdelijke Donnie Yen.

Vraag me af waarom Disney deze film niet in het Chinees uitbrengt. Die markt is zo groot, allicht dat je daar ook wat goodwill kweekt en hoe dan ook een enorme omzet draait.

avatar van Donkerwoud
Onderhond schreef:

Kijk gewoon deze, heb je ook niet zo'n American-proof Chinese cast.

Dank, dit lijkt me goed.

avatar van Ajax&Litmanen1
mjk87 schreef:
De onvermijdelijke Donnie Yen.

Omdat geen Amerikaan dan nog naar de bios gaat of dit op Disney + zal starten.

avatar van Basto
Ajax&Litmanen1 schreef:

Omdat geen Amerikaan dan nog naar de bios gaat of dit op Disney + zal starten.

Kan toch gewoon worden nagesynchroniseerd of tweetalig worden opgenomen. Betwijfel uberhaupt of dat niet sowieso het geval is.

avatar van DiamondsRealDeal
Die heks is dat wel weer erg jammer

avatar van jacobine_rodijk
Uitgesteld naar een nog-te-bepalen datum.

Ach ja, weer een film die op mijn lijstje stond

avatar van joeychim_
Nieuwe releasedatum bekend! 22 juli 2020 in de Nederlandse bioscopen (24 juli in de Verenigde Staten)
Bron: Walt Disney Studios on Instagram

Die wil ik zeker zien. Super trailer