Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Donne-Moi des Ailes (2019)

Alternatieve titel: Spread Your Wings

Frankrijk / Noorwegen
Avontuur / Familie

geregisseerd door Nicolas Vanier
met Jean-Paul Rouve, Mélanie Doutey en Lilou Fogli

Christian, een wetenschapper, bestudeert wilde ganzen. Voor zijn zoon, een tiener die geobsedeerd is door videogames, is het idee van een vakantie met zijn vader in de vrije natuur een nachtmerrie. Vader en zoon moeten samenwerken aan een bijzonder project: een bedreigde soort redden. Ze vertrekken met het tweepersoonsvliegtuigje van Christian.

Verhaal lijkt beetje op Fly Away Home (1996)