Frozen II (2019)

Alternatieve titel: Frozen 2

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Chris Buck en Jennifer Lee
met de stemmen van Kristen Bell, Josh Gad en Idina Menzel

Na de gebeurtenissen uit 'Frozen' heeft er enige tijd vrede geheerst in het koninkrijk Arendelle. Elsa, Anna, Kristoff en Olaf moeten vervolgens een nieuw avontuur aangaan, waarvoor ze diep de bossen intrekken. Reden van hun vertrek is om een eeuwenoud mysterie over hun koninkrijk te ontdekken.

• Vanaf 20 november in de bioscoop

Vanaf 20 november in de bioscoop (Walt Disney)

avatar van WB
WB
Ohhh, ondanks dat de teaser trailer eigenlijk niets zegt, ben ik stiekem wel weer benieuwd.

avatar van Esteban
Het origineel vond ik vrij goed, zonder meer. De totale overload aan zwaar overdreven superlatieven bij pers en publiek, alsook de bijhorende gekte die ruim twee jaar duurde, maakten echter dat ik zowaar een hekel aan de film begon te krijgen. Het hing mijn keel uit, ik kon geen Frozen meer horen of zien.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat deze perfect gedoseerde teaser zowaar enige nieuwsgierigheid, misschien zelfs bescheiden enthousiasme, wist aan te wakkeren. Wie had dat durven denken? Ik niet.