Les Drapeaux de Papier (2018)

Alternatieve titel: Paper Flags

Frankrijk

geregisseerd door Nathan Ambrosioni
met Guillaume Gouix, Sébastien Houbani en Jérôme Kircher

Charlie wordt binnenkort 24 jaar. Ze leidt een leven zonder overdaad: ze droomt ervan kunstenares te worden en worstelt om de eindjes aan elkaar te knopen. Haar broer komt haar na twaalf jaar afwezigheid opzoeken en dat heeft grote gevolgen. Vincent is 30 jaar oud en komt net uit de gevangenis waar hij een lange straf heeft uitgezeten. Hij moet alles leren in een wereld die hij niet meer kent. Charlie staat klaar om hem te helpen, want het is haar broer...