Le Chant du Loup (2019)

Frankrijk
Drama / Actie

geregisseerd door Abel Lanzac
met François Civil, Omar Sy en Mathieu Kassovitz

Vanuit de Russische zeeën is een kernraket afgevuurd op weg naar Frankrijk. Aan boord van de onderzeeër Le Terrifiant moet de commandant Grandchamp een belangrijke en onomkeerbare beslissing nemen. De onderzeeër sluit alle communicatie af en heeft minder dan een uur om in de vuurpositie te komen. De medewerker Chanteraide ontdekt evenwel een anomalie: de raket is ontworpen om hen te dwingen terug te vechten.

• Vanaf donderdag 25 juli in de bioscoop

Vanaf 25 juli in de bioscoop (Splendid Film)

avatar van MJP10
Gezien in een sneak preview. Aanrader!

avatar van Ola Nordmann
Genoeg tempo, spanning, actie en drama. Prima film.

avatar van cdman19800
Zeer onderhoudende film die geen moment verveeld.