Crazy Murder (2014)

Horror

geregisseerd door Doug Gerber en Caleb Pennypacker
met Kevin Kenny, Samantha Bogach en Jamie Greco

Een mentaal onstabiele zwerver begint een heleboel mensen te vermoorden in de straten van New York City. Hij is volkomen doorgeslagen en is zich zelfs niet bewust van zijn eigen identiteit. Moeite om zijn daden te verhullen doet hij dan ook niet. In een stad met meer dan vijftigduizend daklozen is het echter lastig genoeg om hem te ontmaskeren en te stoppen.

Mixje van GG Allin en Joker.... Ik heb veel gestoorde films gezien, maar dit is een meesterwerk.
Totaal gestoorde persoonlijkheid.... 5 sterren van mij.
Ik denk niet dat er een gestoordere film personage dan deze is. Briljant geacteerd door Kevin Kenny.