Yung (2018)

Duitsland

geregisseerd door Henning Gronkowski
met Janaina Liesenfeld, Emily Lau en Joy Grant

Vier jonge meisjes leven in de bruisende, hedonistische subcultuur van Berlijn. Janaina, 17 jaar, verdient geld door internetporno te maken. Haar beste vriendin, Emmy van18 jaar, vindt de stad bedwelmend, zonder zich te realiseren dat ze al dieper en dieper in een cyclus van verslaving raakt. Joy mijmert over liefde als ze geen drugs verkoopt. En Abbie, 16 jaar, droomt ervan te ontsnappen naar Los Angeles.