Monster Hunter (2021)

Verenigde Staten / Duitsland
Fantasy / Actie

geregisseerd door Paul W.S. Anderson
met Milla Jovovich, Tony Jaa en Ron Perlman

Naast onze wereld is er een andere: een wereld van gevaarlijke en krachtige monsters, die hun domein met dodelijke wreedheid beheersen. Wanneer Luitenant Artemis en haar loyale soldaten worden vervoerd naar deze nieuwe wereld, krijgt de zelfverzekerde luitenant de schok van haar leven. In haar wanhopige strijd om te overleven zal Artemis moeten samenwerken met een mysterieuze man die een manier heeft gevonden om terug te vechten tegen de monsters.

• Vanaf 3 december in de bioscoop

Vanaf 15 oktober in de bioscoop (Sony Pictures Releasing, via Universal))

avatar van DiamondsRealDeal
Behoorlijk groot zwaard zeg

avatar van badfans69
Milla Jovovich Fantasy Actioner 'Monster Hunter' Moves To 2021 - Deadline
Sony has just pushed Screen Gems Milla Jovovich movie Monster Hunter from its Labor Day weekend date of Sept. 4 to April 23, 2021.

Vanaf 3 december in de bioscoop (Sony Pictures Releasing, via Universal)

Teaser geplaatst.

avatar van Ajax&Litmanen1
Eerste trailer 'Monster Hunter' met ENORME monsters! | Filmtotaal filmnieuws

Dit is wel het soort film dat bioscopen nu hard kunnen gebruiken, maar die Paul W.S. Anderson is een dramatische regisseur, dus ik verwacht veel CGI, een hoop slowmotion saaie actie en digitaal bloed. Maar ik heb alsnog wel interesse. Heb de games nooit gespeeld.

avatar van Donkerwoud
En weer een grote franchise waar de remake weinig meer lijkt op het oorspronkelijke bronmateriaal.

avatar van horizons
Donkerwoud schreef:

Remake?

Of bedoel je in deze verfilming van een videogame?

Heb ooit demo van een Monster Hunter gespeeld en wat betreft verhaal lijkt het er inderdaad niet op. Maar grote monsters kan veel goed maken.

avatar van Donkerwoud
Dat bedoel ik, ja.