It: Chapter Two (2019)

Alternatieve titel: It 2

Horror / Thriller

geregisseerd door Andy Muschietti
met Jessica Chastain, James McAvoy en Bill Hader

27 jaar na de aanvaringen met Pennywise is de 'Loser Club' volwassen. Als ze dan uiteindelijk een telefoontje ontvangen van Mike Hanlon, die ze vertelt dat het moorden opnieuw begonnen is, keren de leden van de club terug naar Derry om het voor een laatste keer op te nemen tegen Pennywise, de moordlustige clown.

• Vanaf 5 september in de bioscoop

avatar van Kondoro0614
In Film > Nieuws > It - Chapter Two (2019):

Van haagse spoed komt zelden goed zeggen wij meestal, daar denkt Andy Muschietti totaal anders over: hij heeft al plannen voor een tweede deel van de horror film 'It'.

Vervolg op 'IT' komt snel | Filmtotaal filmnieuws

Ik ben benieuwd.

avatar van Ajax&Litmanen1
Die plannen waren er altijd al. Deel 1 draait om de jeugdjaren, deel 2 om de volwassenen.

Alleen maar goed dat ze niet te lang met de afsluiter wachten.

avatar van kleintje 2
Wel is al bekent dat hij niet in 2018 zal verschijnen. Dus zo snel is het ook weer niet.

In Film > Nieuws > It - Chapter Two:

Officieel is er nog geen groen licht gegeven, maar het lijkt voor 99,99% wel zeker dat het tweede deel er gaat komen nu It een gigantisch succes is geworden. Hierin zal het verhaal over de volwassenen die terugkeren om Pennywise voorgoed verslaan verteld worden.

Vervolg 'It' heeft rollen voor de kinderen | Filmtotaal filmnieuws

avatar van Starscream
Ze moeten ook niet te lang wachten de kind acteurs groeien ook door he.

avatar van moviefreak#1
Jessica Chastain als Beverly ? Ze heeft al met deze regisseur gewerkt en ze past wat mij betreft perfect.

avatar van Jokkie
Er zijn geruchten dat in deel 2 vooral de backstory van "It" centraal staat en de geschiedenis van Derry. Dan zal in het derde deel de volwassenen terugkeren. Een trilogie dus. Mja het zijn slechts geruchten.

Jokkie schreef:

Heb je daar een bron van?

Dat hoeft van mij niet, dan wordt het allemaal weg erg uitgerekt en ik vrees dat met 3 films wel klaar met een gekke clown bent. Gewoon het tweede deel van het verhaal tonen. Ik heb ook niet echt behoefte aan Pennywise's achtergrond. Zou de mystiek verpesten.

avatar van moviefreak#1
Inderdaad zeg, ik snap dat de studio zoveel mogelijk geld uit die clown wil persen maar laten we dat plan van een trilogie gewoon gelijk schrappen en zo snel mogelijk het tweede deel gaan pennen.

avatar van Graaf Machine
moviefreak#1 schreef:

Lijkt me een volstrekt natuurlijke keuze. Zelfs ik had tijdens de film al het idee dat de volwassen Beverly prima door Jessica Chestain gespeeld zou kunnen worden. En doorgaans zie ik die dingen nooit zo goed.

avatar van Jokkie
Euhm ik las het op IGN en movieweb volgens mij. Maar neem het met een grote korrel zout. Ikzelf zou er niet blij mee zijn. Al helemaal niet met een backstory van It. Het moet mysterieus blijven, zo komt die extra creepy over.

Confusie
Hij is een soort eeuwenoude kosmische kracht en z'n grootste vijand is een schildpad, of zoiets.

Als die schildpad in de tweede film zou zitten ben ik er wel voor.

3 keer pret inplaats van 2? Ik ben er helemaal voor.

avatar van clubsport
Het eerste deel was toch wel een positieve verassing dus ben benieuwd naar het vervolg .

avatar van DMF
DMF
De casting van de volwassen Losers' Club is ondertussen helemaal officieel. Met McAvoy en Chastain twee grote namen en hun karakters Bill en Beverly zullen ook wel de belangrijkste personages zijn in het tweede deel.

De cast is al bij elkaar in Toronto, waar begin volgende week gestart gaat worden met filmen. Ook de jongere Losers' zijn daarbij aanwezig. Interessant is ook dat Adrian Mellon onderdeel uit gaan maken van het vervolg. Dat betekent dat één van de meest memorabele scènes uit het boek gelukkig verfilmd gaat worden. Hopelijk als openingsscène.

Sarelb2
Ik kan niet wachten om deze film te zien! Ik weet al bijna 100% dat hij even goed is of misschien wel beter dan het eerste deel.

avatar van DMF
DMF
Daar is-ie weer.

Pennywise

Vanaf 5 september 2019 in de bioscoop (Warner Bros)

avatar van Shadowed
Zin in!

Pfff nog lang wachten

avatar van only1ELEANOR

Had het ook gelezen
Ben erg benieuwd maar nog even wachten helaas

Sarelb2
Zal de trailer rond maart gelanceerd worden?