After My Death (2017)

1 stem

Zuid-Korea

geregisseerd door Ui-Seok Kim
met Young-hwa Seo, Go Won-Hee en Lee Tae-kyoung

De plotselinge verdwijning van een middelbare scholiere brengt de schoolgemeenschap in chaos. De familie van het slachtoffer, leerkrachten en leerlingen proberen alle verantwoordelijkheid te ontlopen, het imago van de school staat op het spel, maar zonder spoor van het lichaam vermoedt men zelfmoord. Young-hee, een van haar klasgenoten was de laatste die haar levend heeft gezien en wordt nu door iedereen verdacht, te beginnen bij de moeder van het slachtoffer. Als een ideale zondebok zal Young-hee koste wat kost proberen te ontsnappen aan de spiraal van vervolging die haar overstelpt.