The Night Clerk (2019)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Michael Cristofer
met Tye Sheridan, Ana de Armas en Helen Hunt

'The Night Clerk' volgt een hoogbegaafde, autistische hotelbediende die late diensten moet draaien. Tijdens zijn werk filmt hij met behulp van bewakingscamera's zijn gasten om zo zijn sociale vaardigheden te kunnen verbeteren. Wanneer een vrouw vermoord wordt tijdens een van zijn diensten wordt hij al snel hoofdverdachte.

avatar van John Milton
Grappig hoe je je kunt vergissen.

Ik zie deze film, de eerste van regisseur Michael Cristofer sinds Original Sin (2001), die ik ruim 15 jaar geleden zag. En even denk je: 'goh dat iemand die kerel nog geld durft te geven, een regisseur die sinds die flop niks meer heeft gemaakt'

Maar 'die kerel' heeft dus een Pulitzer en een Tony award, en zit zeker niet stil.

Klinkt leuk dit. Maar niet Ana de Armas vermoorden. Zonde.