Final Score (2018)

Verenigd Koninkrijk
Actie

geregisseerd door Scott Mann
met Dave Bautista, Pierce Brosnan en Ray Stevenson

Een groots sportevenement wordt stilgelegd wanneer gewapende criminelen het voetbalstadion, met 35.000 aanwezigen, gegijzeld houden tegen losgeld. De voormalige soldaat Michael Knox kan niet lijdzaam toekijken en zet zijn vaardigheden vanuit zijn militair verleden in om de gijzelaars te redden. Onder hen bevindt zich de dochter van een overleden vriend.

avatar van Flavio
Flavio (moderator)
Berichten verwijderd, geen ruzie uitlokken s.v.p.

avatar van xxERWINxx
Zeer goede actiefilm, Die hard in een voetbalstadion, moest idd denken aan Sudden Death met Van Damme bij het zien van deze film.
Veel actie in deze film, ik heb geen saaie stukken ontdekt in deze film.
Het einde was ook zeer goed, al had ik tussendoor wel wat meer explosies / paniek willen zien in het stadion zelf van het publiek, nu alleen tegen het einde aan.
Al met al zeer onderhoudende film, 3.5 sterren

avatar van Brabants
Final Score is een actiefilm die precies voldoet aan de verwachtingen. Het niveau is middelmatig en daar kun je het mee doen. Prima kijkvoer maar geen film om uitgebreid bij stil te staan. Leuk voor bij de popcorn.

Standaard formulewerk dat eigenlijk niet bioscoopwaardig is (maar wel in Nederland de bios heeft gehaald).

Bovendien is het een regelrechte ripp-off van (het betere) Sudden Death. Sudden Death (1995)

avatar van john mcclane 2
Zoveelste standaard actie formule .
Die niet verkeerd uitpakte , het is alleen niet zo verrassend .
De actie scène s zijn niet opzienbarend .
Toch kijkt het heerlijk weg , maar je moet er van houden .
3* .

avatar van Freespirit2
Ik vond hem lekker weg kijken.
Ben dan wel een Dave Bautista fan