Then Came You (2018)

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Peter Hutchings
met Maisie Williams, Asa Butterfield en Nina Dobrev

De film vertelt het verhaal van Skye (Maisie Williams), een moedige tiener met een terminale ziekte. Skye raakt bevriend met Calvin (Asa Butterfield), een 19-jarige hypochonder die bang is voor zijn eigen schaduw. Calvin helpt Skye bij het uitvoeren van haar bijzondere 'bucketlist' met dingen die ze moet doen voordat ze sterft. In het proces leert hij zijn eigen angsten te confronteren en te overwinnen, waaronder verliefd worden op de knappe, maar schijnbaar onaantastbare, Izzy (Nina Dobrev)

• Vanaf donderdag 30 mei in de bioscoop

Vanaf 25 april 2019 in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

avatar van schumacher
Middelmaat filmpje voor mij , er was wat te weinig zeg maar animo, beetje te saai, kabbelt gewoon heel de tijd verder. Ben vooral blijven kijken vanwege die stewardess.

Film die schommelt tussen best aangrijpend, toch op sommige momenten komisch maar ook af en toe iets te zoetzappig en zelfs tikkeltje ongeloofwaardig. Met name de relatie tussen sullige bagage medewerker Calvin en bloedmooie stewardess Izzy is erg ver gezocht. Dat het lijkt dat Izzy de enige stewardess is die op de luchthaven rond wandelt gelooft niemand. Daarintegen de connectie tussen Calvin en doodziek meisje Sky (Maisie Williams, Game of Thrones) zorgt regematig voor een flinke traan en weet de kijker te raken. 3*/3.5*