Higher Power (2018)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Matthew Charles Santoro
met Jordan Hinson, Ron Eldard en Colm Feore

Als het universum iets van plan is, is het volkomen nutteloos om je je hiertegen te verzetten. Met zijn familie op het spel is Joseph Steadman tegen zijn wil een testobject van een kwaadaardige wetenschapper. Hierbij staat de hele wereld op het spel.

avatar van Phantasm
Een beetje een vreemde film met hier en daar leuke special effects.

Klinkt zo'n beetje als een nieuw personage in het Marvel-universum!
Ik heb alleen het gevoel dat deze Avenger mij niet gaat bekoren

avatar van Grindhouse62
Beslist geen onaardige film, hij moest even opgang komen en toen begon hij ook vlotjes weg te kijken. Visueel ook wel prima met soms goede special effecten. SciFi die hards zullen aan deze film veel plezier beleven denk ik. Ik heb mij er wel mee vermaakt.3.0

avatar van jippie2010
Een B-film, dat moet gezegd worden.
Dat merk je aan de cast en het soms rommelende scenario.
Maar dat in ogenschouw nemende weet het geheel toch een aardig niveau te halen. Het verhaal bouwt zich langzaam op en de kracht van de film zit in de slotscenes. Voor de liefhebber. *2.5

avatar van onemanorgy
Als je deze film kritisch bekijkt valt er genoeg op aan te merken, Een hoofdrolspeler die je niet echt overtuigd, een overvloed aan computertext en animaties, een wat rommelig verhaal met de nodige eigenaardigheden, een tryhard poging om de superheld aller superhelden te maken. Veel van de film deed me denken aan de intro's van hedentendaagse computergames.
Maar wanneer je even in de film zit is het een best spannende film, die redelijk out of the box gaat, goed wegkijkt en ook leuke effects heeft. Ik heb er met plezier naar gekeken en ik heb er compleet geen spijt van gekregen.

avatar van DoctorMovie
Op Netflix gezien. Vreselijke irritante film met slecht acteerwerk van Ron Eldard die zo te zien aan zwaar overgewicht lijd. Vol met herrie en effects waar je koppijn van krijgt.
Ik vond het helemaal niks
1 ster voor de moeite