Untouchable (2018)

Documentaire

geregisseerd door Ursula Macfarlane

Harvey Weinstein was de zelfbenoemde 'keizer' van Hollywood. Totdat alles neerstortte met een spervuur ​​van beschuldigingen: intimidatie, chantage, aanranding, verkrachting. Hoe kon een man zo lang ongestraft opereren? En in hoeverre kunnen we allemaal medeplichtig worden gehouden aan het toestaan, zelfs mogelijk maken, van dergelijk gedrag? De impact van dit schandaal reikt tot ver buiten Hollywood, en deze film stelt impliciet uitdagende vragen over de wereldgemeenschap, zijn huidige leiders en hoe we gezamenlijk verder moeten gaan.

• Vanaf donderdag 20 juni in de bioscoop

Vanaf 20 juni in de bioscoop (Paradiso Entertainment Nederland)