• 8.298.742 stemmen

Met onder meer: Manu Payet, Jonathan Cohen en Monsieur Poulpe

Oorspronkelijke taal: Frans

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Budapest

Vincent en Arnaud hebben dan wel de beste Franse studie bedrijfskunde genoten, tijdens hun werk vervelen ze zich dood. Vincent werkt hard voor een multinational zonder hiervoor erkend te worden, terwijl Arnaud worstelt in het bedrijf van zijn schoonvader. Ter gelegenheid van het vrijgezellenfeest van een van hun vrienden ontmoeten ze een stripper die hen over Boedapest vertelt. Vincent krijgt hierop het idee om een bedrijf op te starten dat vrijgezellenfeesten organiseert in de Hongaarse hoofdstad. Net als Arnaud neemt hij ontslag en lanceert hij zich in hun nieuwe zaak. Ze schakelen de hulp in van Georgio die hen de verborgen schatten van de stad doet ontdekken.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Shinobi

Shinobi

Xavier Gens die voor de verandering eens een comedy maakt. Geen idee wat ik hiervan moet verwachten.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Visueel prima in orde, de rest is verder matig. Er viel misschien nog wel 2,5*' van te maken maar ik vond de personages zo onsympathiek dat ik daar graag wat naar beneden voor afrondde. De gebruikelijke onderbroekenlol met alle voorspelbaarheid van dien. En weinig tot geen beelden van de stad uit de titel.

avatar van Corz

Corz

Gisterenavond gezien. Een aanrader. Heel goed geacteerd. Ongelofelijk veel gelachen. Veel genuanceerde knipogen naar het dagelijks leven aan de hand van absurde situaties die zich werkelijk voordoen in een wereld die ook bestaat. Mooie film! In termen van cijfers: een 9.

avatar van kinkymen

kinkymen

Zeer goedkope onderbroekenlol. Volwassen mannen die zich zeer kinderachtig gedragen. Nergens echt moeten lachen.