Le Monde Est à Toi (2018)

Alternatieve titel: The World Is Yours

Frankrijk
Misdaad / Actie

geregisseerd door Romain Gavras
met Karim Leklou, Isabelle Adjani en Vincent Cassel

François is een dealer die de droom koestert leverancier te worden van meneer Freeze in Noord-Afrika. Deze droom valt meteen in duigen wanneer hij te horen krijgt dat zijn moeder Dany al zijn spaargeld heeft uitgegeven. Gelukkig krijgt hij van ene Poutine het voorstel aangeboden om zijn handel in Spanje opnieuw op te starten. Alleen begint iedereen in zijn omgeving, waaronder zijn jeugdliefde Lamya, zijn voormalige schoonvader Henri en zijn criminele moeder, zich met zijn leven te bemoeien waardoor hij voor onverwachte gebeurtenissen staat.

Malick
Nieuwe Romain Gavras! Hopelijk net zo knotsgek als zijn debuut.

avatar van McSavah
Poster is stijlvol. Trailer belooft een feestje.