Los Silencios (2018)

Brazilië / Frankrijk / Colombia

geregisseerd door Beatriz Seigner
met Marleyda Soto, Enrique Díaz en María Paula Tabares Peña

De negenjarige Fabio en de twaalfjarige Nuria komen met hun moeder Amparo aan op een eilandje aan de grens van Brazilië, Colombia en Peru. Ze zijn gevlucht van een gewelddadig conflict waarna hun vader spoorloos verdween. Op een dag staat hij weer voor hun deur. Het gezin ontdekt dat het eiland bevolkt wordt door geesten.

avatar van tbouwh
Wil ik graag gaan zien.

avatar van John Milton
tbouwh schreef:
Wil ik graag gaan zien.
In de bios bedoel je dan specifiek?

avatar van tbouwh
John Milton schreef:
In de bios bedoel je dan specifiek?

als zich een gelegenheid voordoet, maar dat zal niet.

avatar van John Milton
Nee die kans lijkt mij ook klein. Thuis dan maar.