Benji (2018)

Familie

geregisseerd door Brandon Camp
met Gabriel Bateman, Darby Camp en Jerod Haynes

Carter en Frankie zijn twee schoolkinderen uit New Orleans die op een dag bevriend raken met het straathondje Benji. Wanneer ze echter worden gekidnapt door een stel overvallers, zal Benji er alles aan moeten doen om ze te bevrijden.

avatar van jex
jex
Benji is gewoon terug!!

avatar van Alainmestreech
Jeugdsentiment maar dan in een iets moderner jasje!

avatar van Chelsea94
Erg leuke film die ik nog kende van vroeger. Beoordeel als familie/kinderfilm is hij zeker een hoge score waard.

Leuke film om met de familie of de kinderen te kijken.

avatar van missl
Wat een schattige film over een hond die niet op geeft. Mooi kleurgebruik en heel sympathiek filmpje, ook al is het voorspelbaar.

avatar van teigertje
Verassende prachtige film !

Voor jong en oud.

NRT
Een remake van een jeugdfilm die ik ooit heb gezien. Het origineel was best goed en ik ben dan ook wel redelijk enthousiast dat deze film er opnieuw is.

avatar van Fisico
Gisteren samen met de kinderen naar deze familiefilm gekeken. Eventjes op het verkeerde been gezet, want ik dacht de versie van de jaren 70 of 80 te zien in de bossen met de poemajongen. Deze remake dus, ook niet slecht (ook niet goed overigens). Matige troep op maat gesneden voor 8-jarigen. Steeds ook volgens hetzelfde patroon van tederheid, gezelligheid en humor. En uiteraard mogen de (oliedomme) bad guys niet ontbreken. Dat een dier de hoofdrol speelt en de held wordt van het hele verhaal is mierzoet, voorspelbaar, maar ook wel eens leuk om te zien.

De kinderen genoten er alleszins van en ik dus ook wel wat. Wie zijn wij om hen tegen te spreken? Geslaagd alvast als remake. Meer moeten we er ook niet van maken. Gewoon een fijne kinderfilm!