Isn't It Romantic (2019)

geregisseerd door Todd Strauss-Schulson
met Rebel Wilson, Liam Hemsworth en Adam Devine

Ondanks haar goede inzet wordt de architecte Natalie niet opgemerkt op haar werk. Ook haar liefdesleven laat te wensen over, niet in het minst doordat ze cynisch tegenover een levenslange relatie staat. Wanneer ze het bewustzijn verliest bij een diefstal, ontwaakt ze in een regelrechte romantische komedie, een genre dat ze haat, waarin zij de hoofdrol speelt. Natalie doet er alles aan om aan elke cliché te kunnen ontsnappen. Dit blijkt geen sinecure, ook omdat ze de aandacht heeft getrokken van twee mannen.

avatar van Captain Pervert
Beter dan verwacht. Een erg flauwe premisse maar door aanstekelijk acteerwerk van Rebel Wilson en prachtige kleurtjes in de 'rom com wereld' is het een leuke film geworden.

3 sterren

Ik vond hem echt heel erg grappig. Heerlijke feelgood film waar ik echt hardop heb zitten lachen.

avatar van debbie89
Heerlijke feel good movie vol met leuke humor

avatar van Aapje81
Originele romantische komedie met een uitstekende bezetting en ook een paar leuke bijrollen. Zo had Tom Ellis bekend van de serie Lucifer een klein rolletje als dokter en ook Betty Gilpin vooral bekend van Glow had nog een leuke dubbelrol als vriendin/aartsrivaal.

Ster van de film was echter Rebel Wilson die verreweg haar beste rol speelt en laat zien dat ze meer is dan een gimmick die telkens hetzelfde doet. Verder deden Liam Hemsworth en Adam Devine het allebei erg leuk en was het scenario hier en daar verrassend.

Enig nadeel is dat musical geneuzel. Het wordt hier met veel overtuiging gedaan maar doet voor mij afbreuk aan het geheel. Het zullen wel resten zijn van de populariteit van Glee maar ik ben toch blij dat die onzin steeds verder achter ons ligt.

Alles bij elkaar geef ik dit een ruime voldoende.

Nu te zien op Netflix.