A Madea Family Funeral (2019)

Alternatieve titels: Tyler Perry's A Madea Family Funeral | Madea's Family Funeral

geregisseerd door Tyler Perry
met Tyler Perry, Patrice Lovely en Cassi Davis

Een vrolijke familiereünie verandert in een ware nachtmerrie, als de knotsgekke Afro-Amerikaanse oma Madea (Tyler Perry) en haar familie naar het achterland van Georgia reizen. Onverwacht zijn ze een begrafenis aan het plannen die onfrisse familiegeheimen kan onthullen.

avatar van fred1946
Even de trailer bekeken,yup mijn ding.
Hou wel van afro american stijl humor.
Bij de trailer had ik al plezier.
Kom terug na het zien met mijn stem.

Trailer gezien en ik zie een vent verkleed als vrouw....ik krijg gelijk een Jandino en die vreselijke Jorgen Raymann nachtmerrie ...............Brrrrrrrr..ik sla hem over

avatar van schumacher
Slecht.
Ik heb niet 1 keer moeten lachen.
Onnozel gedoe ook.

Deed me denken aan nutty proffessor maar die films waren beter dan dit gedrocht hier.

avatar van Noodless
Je moet er echt wel van houden, maar ondanks de lange aanzet telkens zorgt Tyler Perry met zijn verschillende rollen toch wel voor een paar leuke scènes. Deze film kampt met een groot probleem nl. dat er te veel aandacht wordt besteed aan de rest van de familie dat eigenlijk weinig biedt, zelfs flauw qua opzet is. 5/10

Ik vind Tyler Perry een hele goede acteur
Geweldig!