Boo! A Madea Halloween (2016)

Alternatieve titel: Hellurween

Komedie / Horror

geregisseerd door Tyler Perry
met Bella Thorne, Tyler Perry en Jimmy Tatro

Madea is een volslanke donkere vrouw met grijze haren. Ze is niet meer van de jongste. Ze belandt in het midden van chaos, wanneer ze de nacht doorbrengt op Halloween. Ze moet zich verzetten tegen moordenaars, paranormale klopgeesten, spoken en zombies en ondertussen ook een waakzaam oog houden op een groep tieners die zich misdragen. Het wordt een dolle, spookachtige nacht met hilarische toestanden.

TEASER

avatar van Corcicus
Dit wordt er op of een flop.

avatar van killer13
Ik ben dol op films die zich afspelen op mijn favoriete feestdag maar dit was gewoon vreselijk.

avatar van schumacher
Afschuwelijk.

avatar van Peter Van de Polder
Een draak van een film!
Overslaan deze...

Er komt ook nog een deel twee van

avatar van Noodless
Halloween !
Na Chucky was het tijd om een film te bekijken die ook voor gezin kon. Deze lag voor het grijpen.
Overigens echt overdreven scores hier. Wij hebben ons prima vermaakt met deze heerlijke drukke onzin en voor een keer werkte de humor hier met heel wat leuke kleine grapjes. Hoort bij horrorgenre, wat ik niet zo goed begrijp, misschien het thema rond Halloween , maar er komt echt weinig aan bod hieromtrent. Prima film voor een avondje Halloween met een lachend gezicht. Seffens nog It Comes at Night en dan zit het erop.

avatar van Shadowed
Slecht.

Helemaal niks dit. Duidelijk op tieners gericht, maar wat haalt dat uit. Tyler Perry maakt hier een heel bijzonder filmpje en zit zichzelf ook deels voor lul. Volgens mij boeit dat het hem ook totaal niet omdat er een hele rits Madea films zijn.

Acteren is eigenlijk ook wel een meevallertje. De plezier is er wel, maar de suffe dingen die er gebeuren beginnen gewoon te vervelen. Een scene met de oudjes op de bank dat 30 minuten duurt, dan heb je het ook wel weer gezien.

Voor halloween kan je ook beter iets anders gaan kijken, want hier mis je niks aan. Het is allemaal maar flauw, duurt te lang en heel voorspelbaar. Waarschijnlijk is elke Perry film zo, maar dat kan ik niet echt weten. Ook minpunten voor de suffe twistjes.

avatar van Mr. Chiel
Hilarische trailer! Daardoor was de film des te teleurstellend. Echt álle grappen zaten in de trailer. Veelal veel te lange scenes. Deel 2 ben ik halverwege mee gestopt, niet kunnen lachen.