The Single Moms Club (2014)

Alternatieve titel: Tyler Perry's The Single Moms Club

Komedie / Drama

geregisseerd door Tyler Perry
met Terry Crews, Amy Smart en Nia Long

Door een incident op de school van hun kinderen wordt een groep alleenstaande moeders uit verschillende milieu's bij elkaar gebracht. Ze vormen samen een hulpgroep die hen helpt om het plezier in het leven weer te ontdekken, evenals de innerlijke kracht om hun persoonlijke uitdagingen te overwinnen.

Zeer voorspelbaar verhaaltje, je voelt de ontroerende momenten al mijlenver van tevoren aankomen, en nergens eens een verrassing ofzo. Suf voortkabbelend geval, lekker overslaan.