ad

Geregisseerd door: Tyler Perry

Met onder meer: Tyler Perry, Phylicia Rashād en Thandiwe Newton

Releasedatum: 23 februari 2012

Over Good Deeds

"Wesley Deeds is About to Discover the Person He Was Meant to Be."

Wesley Deeds (Tyler Perry), een welvarend en succesvol ondernemer, staat op het punt te trouwen. Dan krijgt hij onverwacht gecompliceerde gevoelens voor de alleenstaande moeder Lindsey (Thandie Newton). In eerste instantie probeerde hij haar slechts te helpen om rond te komen in een voor haar moeilijk periode...

The Cube

De trailer raakt me. Deze film hou ik in de gaten. Ik hoop dat deze film in de Nederlandse bioscopen zal draaien.

avatar van Haterd

Haterd

Matige film die sterk begint maar later volledig inzakt. Het eerste deel is, hoewel ook niet geheel origineel, verfrissend en uitdagend. Helaas wordt dit gevolgd door een slap tweede deel waar de cliches je om de oren vliegen. Om het geheel van een neerwaartse spiraal kracht bij te zetten is het gebruik van jaren '80 powerballads in de soundtrack van het tweede deel gewoon tenenkrommend.

avatar van MelB

MelB

Haterd schreef:

Wat is er mis mee met de jaren '80 powerballads (Richard Marx). Als je toch over cliches hebt. Ik hoor je anders niks over Makaveli. Dat kan volgens jou dus wel?

Nee, over de soundtrack vond ik wel goed. Het maakt niet uit waar en welk scene het wordt gebruikt.

• 20880 berichten

De drama's van Tyler Perry zijn om te smullen maar je moet er wel van houden deze bv was weer een pareltje met uitstekende acteerprestaties van Tyler Perry en Thandie Newton ook was Gabrielle Union meer dan aardig en dan hadden we de moeder nog gespeeld door Phylicia Rashad bekend uit the Gosby's en een kleine rol van Eddie Cibrian bekend door de hitseries Invasion en Third Watch. Heerlijk vermaak als je een beetje romantisch bent Het genre klopt ook op IMDB niet en moet zijn Drama/Romantiek

avatar van Re73

Re73

Ik sluit me aan bij de mening van Stinissen.

avatar van Elineloves

Elineloves

Nee, komedie vond ik hier ook erg ver te zoeken. Ik stapte er dan ook met verkeerde verwachtingen in. Ik hoopte op iets 'luchtigs' maar in plaats daarvan zakte ik steeds verder weg in een romantisch drama vol... tsja, drama.

Het acteerwerk was inderdaad prima, maar ik vond het monotone stemgeluid van Wesley soms wel vervelend worden. Zijn 'worsteling' kwamen wel oprecht over en de gevoelens voor Lindsey ook. Wesley was sowieso wel een knuffelbeer, zeker als hij huilde.

Ik heb dit 'verhaal' gewoon iets te vaak gezien, gelezen, gehoord. Daardoor voelde het soms een beetje afgezaagd aan. Maar de liedjes vond ik dan wel weer leuk, vooral Richard Marx's ''Right Here Waiting for You''. Raakt me altijd. Wel een tranentrekkertje hoor, die scène en dan dat liedje. Vond het naar het einde toe sowieso steeds beter worden. Een stuk.. eerlijker. Oprechter. Gevoeliger.

Lastig begin, werd wel steeds beter. Twijfel tussen 3.0* en 3.5* maar door de betere 2e helft kies ik voor het tweede.

avatar van opa-ben

opa-ben

leuke film die de bovenkant en de onderkant van de Amerikaanse maatschappij meeneemt en belicht.

avatar van schumacher

schumacher

Ik vond het voor een romantische drama film een goeie film, het verhaal zat goed, de acteurs waren goed.

Dit is voor alle duidelijkheid geene komedie.

avatar van Jeremiah1989

Jeremiah1989

De muziek was dramatisch slecht uitgekozen, matig verhaal.

avatar van gratis

gratis

De muziek was echt te fout, dat kan anno 2012 echt niet. Toen ik de begintonen van het laatste nummer hoorde, dacht; NEEEEEEEEE, ze gaan toch niet echt 'dit' nummer draaien.

Verhaal had beter uitgewerkt kunnen worden.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Niet echt een komedie, meer een romantisch drama met een standaard verhaal. Zoetsappig, supervoorspelbaar en oubollige flutmuziek. Door de voorspelbaarheid wordt het ook gelijk erg saai. Het acteerwerk is ook matig, vooral door Tyler Perry die wel een heel erg suf personage neerzet. Geen aanrader deze film. 2 sterren

avatar van Katharina

Katharina

Een beetje vergezocht allemaal en zeker geen komedie. Maar opzich wel leuk.