Robin Hood (2018)

Avontuur / Actie

geregisseerd door Otto Bathurst
met Taron Egerton, Jamie Foxx en Eve Hewson

Na een felle strijd tijdens de kruistochten besluit Robin Hood terug naar huis te keren. Eenmaal terug komt hij erachter dat zijn geliefde Sherwood Forest een corrupte plaats is geworden. Samen met een groep bendeleden besluit hij zijn thuis te heroveren.

avatar van MelB
Ik weet eigenlijk niet of dit een film of een soort documentaire is. De dialoog met de sheriff en Jamie Foxx in de kelner was tennenkrommend en klap op de vuurpijl was de scène dat twee mannen aan het zoenen waren bij het feestje. Dat was de druppel voor mij. Ik wil gewoon actie film zien zonder dat er 'sluikreclame' dat noem ik even zo. Wat wil hier de regisseur aan ons vertellen? Het Kardinaal was erg aanwezig zo te zien. Het film draaide helemaal niet om Robin Hood.

avatar van John Milton
Eigenlijk verdient deze film een lange review. Maar ik kan het even niet opbrengen

avatar van Cleanshot
Wat een ruk verhaal en setting, zwakke afgeleide van het origineel . Eggerton acteerde echt superslecht. De mimiek en bedoeld als betekenisvolle blikken naar Hewson waren zo corney en overdramatisch dat ik bijna de film wilde stoppen. De acties met de bogen waren aan zich wel vet maar in het begin was de actie opgezet als een Rainbow six spel. Jammer jammer jammer , kijk de trailer en je hebt genoeg van de film gezien is mijn mening.

W.a.t.e.e.n.o.n.g.e.l.o.o.f.l.i.j.k.e.s.l.e.c.h.t.e.f.i.l.m.

avatar van 84robkuh
"Forget history. Forget what you have seen before. Forget what you think you know".
Ik had dan ook een origineel verhaal verwacht i.p.v. het originele verhaal...

De actiescènes zijn nog wel te doen, maar het verhaal flinterdun en niet origineel. Zet er nog een ongeloofwaardige held bij en je hebt film die niet verder komt dan 2 sterren.