The Current War (2017)

Drama / Historisch

geregisseerd door Alfonso Gomez-Rejon
met Benedict Cumberbatch, Michael Shannon en Nicholas Hoult

'The Current War' speelt zich af aan het einde van de negentiende eeuw en volgt de uitvinders Thomas Edison en George Westinghouse. De twee heren raken verwikkeld in een machtsstrijd over de distributie van elektriciteit. Edison is fel voorstander van gelijkstroomdistributie in plaats van het wisselstroomsysteem, dat door Westinghouse Electric en andere Europese bedrijven wordt ondersteund.

kappeuter (moderator)
Hier ben ik erg benieuwd naar!

avatar van Nicolage Rico
Lijkt mij ook heel interessant, inderdaad. Het verhaal althans, hopelijk weet Gomez-Rejon het sfeervol te verpakken.

kappeuter (moderator)
Vanaf 15 februari 2018 in de bioscoop (The Searchers)
EDIT: release is blijkbaar al komen te vervallen...

Trailer geplaatst!