The Transporter Refueled (2015)

Frankrijk / China
Actie / Misdaad

geregisseerd door Camille Delamarre
met Ed Skrein, Loan Chabanol en Lenn Kudrjawizki

In de criminele onderwereld van Frankrijk staat Frank Martin bekend als "De Transporter": de beste chauffeur en huurling die je kan krijgen. Hij houdt zich aan drie eenvoudige regels: geen namen, geen vragen en geen onderhandelingen. Maar dan ontmoet hij de mysterieuze femme fatale Anna, die de leiding heeft over een groep overvallers. Niets houdt Anna tegen om een groep meedogenloze Russische mensenhandelaren te stoppen.

avatar van Phantasm
Prima aktiefilm die lekker wegkijkt.

avatar van xxERWINxx
Goede vermakelijke actiefilm! Geen moment verveeld.
Jammer dat Jason Statham niet de hoofdrol heeft, dan zou het nog meer compleet maken.
Moet toch wennen aan deze acteur.

avatar van Onceuponanytime
De verwachte actie ontvangen, doch geen hoogtepunten. Zoals dertien in een dozijn...

Vermoedelijk ferm financieel gesteund door Audi en een onbekend wasproduct voor het blijvend kraakwit hemdje...

Llittec 030. Waarom geef jij deze film dan 4,5 ster ?
Je hebt alleen de trailer gezien.
Zulke mensen zoals jou die halen het gemiddelde onnodig omhoog.
Gebaseerd op niks.

Was een middelmatig filmpje.

avatar van fun in acapulco
Een film die z'n uiterste best doet om cool te zijn, maar dat op geen enkel vlak is. De hoofdrolspeler ziet er niet cool uit, heeft suffe teksten en acteert bar slecht. Ook zijn tegenspelers en speelsters zien er suf uit en acteren ook zo. Het verhaal is niets bijzonders en zo ook de actie. De slechtste uit de reeks wat mij betreft.

avatar van Brabants
Plichtmatige en ongeïnspireerde film die leunt op de geweldige trilogie waarbij Jason Statham een zeer sterke hoofdrol vertolkt. Ed Skrein is voor mij een heuse clown en zo miscast als het maar kan zijn. Ray Stevenson weet met zijn rol nog enigszins wat glans te geven aan een diep trieste film.