• 10.605 nieuwsartikelen

Ontwikkeld door: Peter Hajek en Peter Moser

Met onder meer: Augusto Zucchi, Domenico Fortunato en Gerhard Zemann

Oorspronkelijke taal: Duits

Release datum: donderdag 10 november 1994

Eerst uitgezonden op: SAT.1 (Duitsland)

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Kommissar Rex

Hij is de trots van het Weense politiekorps: de trouwe politiehond Kommissar Rex, de speurneus die zich in elke zaak vastbijt. Nadat zijn baas bij een schietpartij om het leven komt, wordt Rex toegewezen aan rechercheur Richie Moser. Maar de dood van zijn baasje heeft Rex zwaar getraumatiseerd en Moser moet alles uit de kast trekken om de herdershond er weer bovenop te helpen. Wanneer dat eenmaal is gelukt, blijken Moser en Rex een effectief duo in de misdaadbestrijding. Rex helpt zijn baasje bij het opsporen van drugs, wapens, lijken en verdachten.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

Alle Media

Meningen over Kommissar Rex

Serie fanaat_mm

maandag 15 juni 2020
Kommissar Rex seizoen 1 Het allereerste seizoen van Kommissar Rex heb ik thuis op DVD, en al vaak gezien. Leuke serie. Hoofdrolspeler Tobias Moretti speelt een sympathieke rol logisch dat hij maar tot seizoen 4 heeft meegedaan in Kommissar Rex, die acteur Tobias Moretti, heeft veel talent dus is hij geknipt ook voor andere rollen. De afleveringen zijn leuk van Seizoen 1 Flucht in den tod is de spannendste aflevering. Ik kom zelf uit Zuid Limburg dus ik heb geen moeite met Duitse of Engelse taal, wel met Franse taal .
avatar van Chelsea94

Chelsea94

woensdag 17 augustus 2022
Kommissar Rex seizoen 4 Kommissar Rex is voor mij de serie geweest waardoor ik een voorliefde kreeg voor Wenen als tiener. Nu woon ik er samen met mijn eigen duitse herder en werk ik er als Notarzt. Hoe cool is dat? Aflleverung 4 van dit siezoen hou ik het nooit droog, Moser weg en de droevige Rex laten me elke keer weer huilen. Gelukkig is zijn vervanger Brandtner een waardige opvolger.