• 8.985.401 stemmen

Ontwikkeld door: Kari Lia

Met onder meer: Maria Sharapova, Frances Tiafoe en John McEnroe

Release datum: vrijdag 13 januari 2023

Plot Break Point

In Break Point zien we hoe toptennissers hun sport beleven op grote toernooien zoals Wimbledon, Indian Wells en Roland Garros. In het toptennis is een wisseling van de wacht gaande. Roger Federer is gestopt, Novak Djokovic is 35 en Rafael Nadal zelfs 36. Het einde nadert voor deze levende legendes, en dus moeten hun opvolgers gaan opstaan. Maar wie zijn dat eigenlijk? Aan bod komen ondere andere Iga Swiatek, Sloane Stephens, Nick Kyrgios, Casper Ruud, Stefanos Tsitsipás, Ajla Tomljanovic, Paula Badosa, Thanasi Kokkinakis, Aryna Sabalenka en Maria Sakkari.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Break Point

avatar van tbouwh

tbouwh

vrijdag 23 juni 2023
Break Point seizoen 1
De vlotte tennisserie Break Point komt op het perfecte moment met nieuwe afleveringen. Waar de vijfde aflevering, uitgebracht in januari, nog inzoomde op het (recent weer gespeelde) Roland Garros-toernooi, trappen de resterende afleveringen af met het rap naderende Wimbledon. Het is ideale marketing, waarbij de sterren van het voorbije tennisseizoen verstokte liefhebbers en nieuwe volgers warm mogen maken voor de toernooien van nu en later. Gelukkig is de serie energiek en vermakelijk genoeg om die stemmingmakerij te omarmen.
Verder lezen
avatar van james_cameron

james_cameron

zondag 25 juni 2023
Break Point seizoen 1 Zeer onderhoudende documentaire-reeks over een aantal up-and-coming tennisspelers, die een jaar lang gevolgd worden tijdens een aantal grote prestigieuze toernooi's over de hele wereld. De reeks is duidelijk gemodelleerd naar Formula One: Drive To Survive, eveneens van Netflix, maar daar is natuurlijk niets mis mee. If it ain't broken, don't fix it. Gaat hopelijk meer seizoenen krijgen.