• 8.670.584 stemmen

Break Point - Seizoen 1 (2023)

- Nog geen stemmen

Show titel: Break Point

Afleveringen: 10

Speelduur: 4 uur en 08 minuten

Met: Maria Sharapova, John McEnroe en Andy Roddick

Oorsprong: Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk

Datum van release: vrijdag 13 januari 2023

Eerst uitgezonden op: Netflix (Nederland)

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Break Point

In Break Point zien we hoe toptennissers hun sport beleven op grote toernooien zoals Wimbledon, Indian Wells en Roland Garros. In het toptennis is een wisseling van de wacht gaande. Roger Federer is gestopt, Novak Djokovic is 35 en Rafael Nadal zelfs 36. Het einde nadert voor deze levende legendes, en dus moeten hun opvolgers gaan opstaan. Maar wie zijn dat eigenlijk? Aan bod komen ondere andere Iga Swiatek, Sloane Stephens, Nick Kyrgios, Casper Ruud, Stefanos Tsitsipás, Ajla Tomljanovic, Paula Badosa, Thanasi Kokkinakis, Aryna Sabalenka en Maria Sakkari.

Afleveringen Seizoen 1 (2023)

1. 1. The Maverick

13 januari 2023 (53 minuten)

Nick Kyrgios, wiens 'bad boy'-reputatie zijn talent dreigt te overschaduwen, vecht voor vreugde op het veld van de Australian Open 2022.

2. 2. Take the Crown

13 januari 2023 (53 minuten)

De schorsing van Novak Djokovic van de Australian Open biedt een nieuwkomer een kans naar de top. Kan de Italiaanse Matteo Berrettini het waarmaken?

3. 3. California Dreaming

13 januari 2023 (50 minuten)

Het Indian Wells-toernooi betekent veel geld, grote namen, en voor de Californische Taylor Fritz een mogelijk carrièreveranderende match tegen Rafael Nadal.

4. 4. Great Expectations

13 januari 2023 (44 minuten)

De Spaanse ster Paula Badosa voelt als favoriet van haar thuisstad de druk om aan de Madrid Open deel te nemen, terwijl Ons Jabeur uit Tunesië geschiedenis wil schrijven.

5. 5. King of Clay

13 januari 2023 (48 minuten)

Twee getalenteerde jonge spelers, Félix Auger-Aliassime uit Montreal en Casper Ruud uit Noorwegen, staan op de French Open tegenover de regerende 'gravelkoning', Rafael Nadal.

6. Aflevering 6

7. Aflevering 7

8. Aflevering 8

9. Aflevering 9

10. Aflevering 10

2023

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.