• 8.978.936 stemmen

Lockwood & Co (2023)

1 seizoen

Alternatieve titel: Lockwood & Co.

Status: Geannuleerd

Genre: Actie / Avontuur

Ontwikkeld door: Joe Cornish, Nira Park en Rachael Prior

Met onder meer: Ruby Stokes, Morven Christie en Ali Hadji-Heshmati

Release datum: vrijdag 27 januari 2023

Plot Lockwood & Co

Lucy Carlyle is een meisje met buitengewone paranormale gaven. Ze sluit zich aan bij de twee begaafde tieners Anthony Lockwood en George Cubbins: zij hebben een klein spokenjachtbureau, genaamd 'Lockwood & Co.'. HIermee bestrijdt het drietal de vele dodelijke geesten die in Londen rondwaren.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Lockwood & Co

avatar van zoutzak

zoutzak

zondag 29 januari 2023
Lockwood & Co seizoen 1 Ghostbusters meets Harry Potter. Van de makers van Attack the Block.

Karst

vrijdag 10 februari 2023
Lockwood & Co seizoen 1 De zoveelste tiener/young adult serie van Netflix. Ik zou wel weer eens een (enigszins) vergelijkbare serie willen zien met twintigers/dertigers/veertigers ipv te vroeg wijze, iets te slimme tieners die alles net iets beter weten dan volwassenen. Maar vervolgens wel de meest stupide beslissingen nemen.... En daarna ook de adviesleeftijd omhoog schroeven zodat de boel in meerdere opzichten ook wat interessanter kan worden. Zoals met al deze series zijn de verrassingen ver te zoeken, lijken de subplotten (van al deze series) allemaal behoorlijk op elkaar en ziet één en ander er verzorgd en goed uit. Dat klinkt mogelijk wat negatief maar de serie kijkt verder goed weg. Acht afleveringen is wat dat betreft precies lang genoeg voor dit soort series om het tempo lekker te houden, de boel blijft fris, het verhaal is heel redelijk en interessant. Het acteerwerk is goed genoeg om je niet af te leiden en er zitten een aantal leuke muziekkeuzes in. M.a.w. seizoen twee mag wat mij betreft ook gemaakt worden.