• 8.985.830 stemmen

SAS: Rogue Heroes (2022-2024)

Drama / Oorlog | 2 seizoenen

Genre: Drama / Oorlog

Ontwikkeld door: Steven Knight

Met onder meer: Connor Swindells, Jack O'Connell en Alfie Allen

Release datum: zondag 30 oktober 2022

Eerst uitgezonden op: Epix (Verenigde Staten)

Plot SAS: Rogue Heroes

Het is de zomer van 1941, in Caïro tijdens de Tweede Wereldoorlog. Een jonge officier genaamd David Stirling heeft een radicaal plan dat tegen alle moderne oorlogsregels indruist: de vijand aanvallen waar ze het het minst verwachten, namelijk van achter hun eigen linies. Ondanks de intense tegenstand van velen geeft Winston Churchill Stirling persoonlijk toestemming om de sterkste, slimste en meest meedogenloze undercoversoldaten te rekruteren die hij kan vinden voor een van de interessantste militaire organisatie ter wereld: de Britse Special Forces, wereldwijd bekend onder de naam SAS.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over SAS: Rogue Heroes

vinnied88

zondag 13 november 2022
SAS: Rogue Heroes seizoen 1 Dit is eigenlijk mijn eerste recensie hier maar vond dat het wel waard om hiervoor een account aan te maken. WO2 boeit me sowieso al maar deze serie zit gewoon goed in elkaar en ook grotendeels op waarheid berust. Veel humour, goede acteurs. Waaronder de hoofdrol speler die ook in sex education zit. Ben dus blij verrast. Daarom ook 5 sterren, deze staat in mijn top 5 series.
avatar van Agnimaatje

Agnimaatje

donderdag 23 november 2023
SAS: Rogue Heroes seizoen 1 G-E-W-E-L-D-I-G-E serie; nu nog aflevering 6 kijken van 1e seizoen! Het grote publiek is weinig bekend met de personen en de geschiedenis van de SAS en de LRDG tijdens WW2... Vandaar geen groot kijkerspubliek. Afegezien van een paar dichterlijke vrijheden klopt imo het verhaal voor het merendeel. Ikzelf ben van jongsaf een zeer geïnteresseerde WW2 adept, vaak tot details aan toe. Deze serie is een feestje.

Marcske

woensdag 2 november 2022
SAS: Rogue Heroes seizoen 1 Dit kan mij niet pakken, slecht geacteerd, de muziek past beter bij een spektakelfilm dan bij een oorlogsfilm. Veel interessant en overdreven gedoe. Jammer...

stinissen

donderdag 15 december 2022
SAS: Rogue Heroes seizoen 1 Wat jammer serie gaat kapot door de meest vreselijke soundtrack en door die luchtige banale humor de serie had alle ingrediënten maar gaat ten onder aan de muziek en die vreselijke humor.