• 11.467 nieuwsartikelen

Ontwikkeld door: Heinrich Ambrosch en Andreas Gutzeit

Met onder meer: Dominique Devenport, Jannik Schümann en Jokubas Gutautas

Oorspronkelijke taal: Duits

Release datum: zondag 12 december 2021

Eerst uitgezonden op: RTL+ (Duitsland)

Plot Sisi

De 19e eeuw. Wanneer Elisabeth van Oostenrijk, ook wel Sisi genoemd, keizer Franz Joseph leert kennen, is dat het begin van een roerige liefdesgeschiedenis. De eigenzinnige Sisi en de jonge Franz Joseph voelen zich onweerstaanbaar tot elkaar aangetrokken, maar hun leven gaat niet over rozen. Ze krijgen te maken met persoonlijke verlangens en politieke druk. Zo trotseert Sisi starre hoofse gebruiken en weet ze de kracht van haar uiterlijke verschijning voor zichzelf en haar idealen te gebruiken.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Seizoenen

Komt er een Sisi seizoen 4?

Alle Media

Meningen over Sisi

avatar van Sylvia@vliss

Sylvia@vliss

zaterdag 1 januari 2022
Sisi seizoen 1 Vroeger de films (Romy Schneider) gezellig met mijn moeder gekeken. Zeker suikerzoet en onwaarschijnlijk, met een duidelijke geschiedvervalsing. Maar tochbihna Disney achtig. Deze serie maakt het veel waarschijnlijker. Nog steeds niet geheel de waarheid maar ik heb genoten. Vooral met de herinnering aan ma. Nog steeds een keizerlijk kostuumdrama maar met meer. De oorlog, verdriet en verraad vond ik van het beeld afspetteren.