ad

Met onder meer: Christine Cavanaugh, Allison Moore en Kath Soucie

Release datum: 28 april 1996

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Dexter's Laboratory

Dexter heeft een buitengewone geest en heeft in het geheim een high-tech en uitgebreid laboratorium in zijn kamer gebouwd waar NASA alleen maar van kan dromen. Dexter probeert zijn lab voor iedereen geheim te houden, en heeft de zaak goed beveiligd. Zijn zus Dee Dee weet echter iedere keer zijn beveiligingen te omzeilen en chaos te veroorzaken.

Alle Media

Meningen over Dexter's Laboratory

renzoroy_mm

woensdag 13 juli 2016
Dexter's Laboratory seizoen 1 1 van de beste animatie series ooit :) Ik ben 32 en nog steeds kan ik hier hard om lachen, net zoals Johnny Bravo en Animaniacs

Alleen jammer dat dial m for monkey en justice friends er tussen zitten.. die vond ik nooit zo..
avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

donderdag 9 februari 2017
Dexter's Laboratory seizoen 1 Dexter's Laboratory is toch wel een soort cultureel cartoon-erfgoed. Je moet eens tegen twintigers of begin dertigers ''omelette du fromage'' zeggen. Wedden dat dan het grootste deel ''Dexter!'' roept :D

Dit is denk ik wel de allerleukste Cartoon Network serie van eind jaren 90, begin jaren 00. Cow and Chicken, Johnny Bravo, Iam Weasel, Courage, The Powerpuff Girls etc, allemaal erg tof, maar bij Dexters Lab voel ik de meeste nostalgie. Nerdje Dexter, hyperactieve, irritante Dee Dee en zijn 2 gekke ouders, samen met een geheim lab en een hele fijne tekenstijl. De ideale cartoon. Het tempo ligt hoog, de grappen zijn vaak geslaagd en het is vrij verslavend om te kijken. Paar jaar terug nog eens seizoen 1 en 2 bekeken. De Monkey cartoons zijn overigens niet leuk, de Justice Friends soms. Had er van mij allemaal niet in hoeven te zitten, maar de afleveringen over Dexter en familie maken het goed. Het was grappig, ik herkende het grootste deel van de afleveringen en oneliners gewoon nog erg goed tijdens het kijken. Mijn Cartoon Network verslaving was destijds groot :)

stinissen

dinsdag 14 februari 2017
Dexter's Laboratory seizoen 1 stinissen

Waarom kijk je in hemelsnaam 4 seizoenen Dexter's Lab en 6 seizoenen Powerpuff Girls als je al vanaf 't eerste seizoen 1* aan 't uitdelen was?

Ook mijn vraag ja. Kan me nauwelijks voorstellen dat je dan blijft kijken als je het zo extreem slecht vind.

En al mijn series staan zo zwaar onvoldoende qua stemgemiddelde :?

Ik heb de seizoenen denk ik al 100 maal gezien en is elke woensdag en vrijdag verplichte kost voor mijn kleinkinderen, en opa moet en zal meekijken....