• 8.978.848 stemmen

Masters of the Universe: Revelation (2021)

Genre: Animatie / Actie

Ontwikkeld door: Kevin Smith

Met onder meer: Mark Hamill, Liam Cunningham en Chris Wood

Release datum: vrijdag 23 juli 2021

Plot Masters of the Universe: Revelation

Masters of the Universe: Revelation culmineert de oorlog voor Eternia. Na een groot gevecht tussen He-Man en Skeletor ligt het gebroken achter en zijn de Guardians of Grayskull verspreid. Na decennia van geheimen die hen uit elkaar dreven, is het aan de Teela om hen weer bij elkaar te brengen en het geheim van het vermiste Sword of Power op te lossen.

Prince Adam / He-Man (stemrol)

Skeletor (stemrol)

Andra (stemrol)

Evil-Lyn (stemrol)

Beast Man (stemrol)

Duncan / Man-At-Arms (stemrol)

Sorceress (stemrol)

Tri-Klops (stemrol)

Cringer / Battle Cat (stemrol)

Meningen over Masters of the Universe: Revelation

avatar van Grsbk

Grsbk

zaterdag 24 juli 2021
Masters of the Universe: Revelation seizoen 1 Ondank de initiële teleurstelling dat He-Man eigenlijk bijna niet aanwezig is in deze serie heb ik er toch enorm van genoten. Het is voor mij ook pure nostalgie en ik heb zelfs nog de (zwaar gehavende) action figures van enkele karakters in mijn bezit.

vrijdag 23 juli 2021
avatar van horizons

horizons

zondag 25 juli 2021
Masters of the Universe: Revelation seizoen 1 Eerste aflevering was wel leuk nostalgisch met dosis jaren tachtig cringe. Aflevering twee, de reboot, vind ik na tien minuten al compleet oninteressant.

moorswat_tv

zondag 25 juli 2021
Masters of the Universe: Revelation seizoen 1 Politiek correcte feministische meuk!