• 8.224.705 stemmen

Masters of the Universe: Revelation (2021)

1 seizoen

Release datum: 23 juli 2021

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Masters of the Universe: Revelation

Masters of the Universe: Revelation culmineert de oorlog voor Eternia. Na een groot gevecht tussen He-Man en Skeletor ligt het gebroken achter en zijn de Guardians of Grayskull verspreid. Na decennia van geheimen die hen uit elkaar dreven, is het aan de Teela om hen weer bij elkaar te brengen en het geheim van het vermiste Sword of Power op te lossen.

Acteurs en Actrices

Prince Adam / He-Man (voice)

Skeletor (voice)

Andra (voice)

Evil-Lyn (voice)

Duncan / Man-At-Arms (voice)

Sorceress (voice)

Tri-Klops (voice)

Cringer / Battle Cat (voice)

Alle Media

Meningen over Masters of the Universe: Revelation

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME.

• 2063 berichten
dinsdag 3 augustus 2021
Masters of the Universe: Revelation seizoen 1 ''In het tweede seizoen hoop ik wel dat He-Man zijn eigen ballen heeft teruggevonden, want hij zegt 'By the Power of Grayskull' wel erg verwijfd.

De karakters zijn qua tekenstijl en kleurgebruik goed afgestoft. De serie ziet er mooi en kleurrijk uit, maar is dat genoeg? Ik heb me eigen prima vermaakt, toch kan ik één punt niet loslaten en of over me heen laten gaan..... de stemacteurs, geef mij de originele stemmen maar. Dat ze van het vaste ATTENTION: SPOILER ALARM!
verhaal afstappen doet mij niet zo veel. Bv, de moeder van He-man is op de hoogte van zijn geheim. Dat He-Man en Skeletor in dit seizoen weinig te zien zijn..... ja jammer, maar het is niet anders. Gelukkig maakte Man-At-Arms een hoop goed voor mij.

Op naar seizoen 2.

***
avatar van Grsbk

Grsbk

zaterdag 24 juli 2021
Masters of the Universe: Revelation seizoen 1 Ondank de initiële teleurstelling dat He-Man eigenlijk bijna niet aanwezig is in deze serie heb ik er toch enorm van genoten.

Het is voor mij ook pure nostalgie en ik heb zelfs nog de (zwaar gehavende) action figures van enkele karakters in mijn bezit.
avatar van horizons

horizons

zondag 25 juli 2021
Masters of the Universe: Revelation seizoen 1 Eerste aflevering was wel leuk nostalgisch met dosis jaren tachtig cringe.

Aflevering twee, de reboot, vind ik na tien minuten al compleet oninteressant.

moorswat_tv

zondag 25 juli 2021
Masters of the Universe: Revelation seizoen 1 Politiek correcte feministische meuk!