• 10.590 nieuwsartikelen

Genre: Drama

Ontwikkeld door: Esther Shapiro en Richard Alan Shapiro

Met onder meer: John Forsythe, Linda Evans en Joan Collins

Release datum: maandag 12 januari 1981

Eerst uitgezonden op: ABC (Verenigde Staten)

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Dynasty

We maken kennis met oliemagnaat Blake Carrington, die trouwt met zijn voormalige secretaresse Krystle Grant Jennings. Een belangrijke rol is ook weggelegd voor Blake's kinderen, zijn dochter Fallon en zijn homoseksuele zoon Steven. Verder zien we de schizofrene Claudia Blaisdel, die getrouwd is met Matthew Blaisdel. Deze Matthew is een werknemer van Blake en een oude vlam van Krystle. Matthew heeft nog steeds een oogje op haar.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Seizoenen

Komt er een Dynasty seizoen 10?

Acteurs en Actrices

Blake Carrington

Krystle Carrington

Alexis Carrington Colby

Sammy Jo Dean Carrington

Adam Carrington

Steven Carrington (II)

Fallon Carrington Colby (I)

Alle Media

Meningen over Dynasty

stinissen

zaterdag 2 januari 2016
Dynasty seizoen 1 Niet zo goed als de cult serie Dallas maar zeker ook goed voor een acht de serie wordt alleen nog maar beter met de verschijning van diva Joan Collins die later komt op draven aflevering 15... Ik hoop dat onze goede toevoeger [user=416]PeterW[/user] de andere 8 seizoenen ook gaat toevoegen.
avatar van PeterW

PeterW

zaterdag 2 januari 2016
Dynasty seizoen 1 Ik vond Dynasty zelfs beter dan Dallas, mede inderdaad door Joan Collins.