Betty (2020)

mijn gemiddelde

Ontwikkeld door Crystal Moselle

Janay heeft een sterke wil en is koppig op manieren die haar zowel helpen als kwetsen. Honeybear is een rustige storm. Haar flagrante stijl is een vermomming om haar emotionele worstelingen te verbergen. Kirt is een minnares (voor de dames), een jager (voor de rest van de wereld) en een klein kind in het lichaam van een vrouw. Ze is de grappigste persoon ooit, maar zelfs als ze het wist, zou het haar niet kunnen schelen. Ondertussen is Indigo een straatbewuste oplichter die gevangen zit in het lichaam van een welvarende schoolverlater. Aan de rand van de groep staat Camille, behoedzaam, opmerkzaam, intelligent en onhandig. Ze wil bij de jongens in het skatepark zijn en heeft hard gevochten om er enigszins bij te horen. Deze diverse groep jonge vrouwen navigeert door hun leven en probeert zich staande te houden in de door mannen gedomineerde skateboardwereld in New York City.

Er is in totaal 2 keer op de seizoenen van deze serie gestemd, met een gemiddelde van 3,75 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,25

Seizoenen