• 8.985.823 stemmen

Gåsmamman (2015-2022)

Thriller | 6 seizoenen

Genre: Thriller

Oorsprong: Zweden

Ontwikkeld door: Alexandra Rapaport, Bo Thörnwall, Jon Petersson en Michael Porseryd

Met onder meer: Alexandra Rapaport, Clara Christiansson en Edvin Ryding

Oorspronkelijke taal: Zweeds

Release datum: donderdag 26 november 2015

Eerst uitgezonden op: C More (Zweden)

• Disney+ Bekijk via Disney+
  • CANAL+ Bekijk via CANAL+

Plot Gåsmamman

Sonja leidt een vrij zorgeloos leven met haar geliefde familie. Frederick, haar man, heeft een marihuana onderneming die de familie voorziet van een mooi leven. Echter, het leven is zwaar en Sonja wordt gedwongen een ​​gevaarlijk spel te spelen met zowel de georganiseerde misdaad en de politie om haar kinderen te beschermen. Ze kan niet meer zeker zijn van wie haar vrienden zijn en wie ze kan vertrouwen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Gåsmamman

avatar van AniSter

AniSter

donderdag 16 maart 2023
Gåsmamman seizoen 1 Hoeveel ellende kun je binnen één familie hebben. Dat is zo'n beetje het motto van deze serie. Een serie die me erg doet denken aan Morden i Sandhamn (Serie, 2010 - 2020). Dezelfde stijl, dezelfde setting en met dezelfde hoofdrolspeelster, die deze keer het plot mee heeft bedacht. In feite een prima misdaad-/dramaserie, maar waarin de verwevenheid helaas iets te ver gaat. Daarbij is Sonja een iets te passief en slap karakter. Ik heb Penoza nooit gezien, maar dit eerste seizoen van Gåsmamman vond ik in ieder geval prima. De reden dat deze serie lijkt op Penoza is aan het begin van iedere aflevering te zien: 'Endemol Sweden presenterar'...

maandag 14 augustus 2017
Gåsmamman seizoen 1 Weer een prima scandinavische serie. Ietwat ongeloofwaardig soms maar volop actie en drama.
avatar van quikfit

quikfit

maandag 14 augustus 2017
Gåsmamman seizoen 1 Dit is de Zweedse remake van Penoza,ik heb 10 minuten gekeken en ben daarna gestopt omdat de scenes precies gelijk zijn aan die van Penoza(die ik al had gezien)