• 8.554.457 stemmen

Release datum: 22 april 2012

• HBO Max Bekijk via HBO Max
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Veep

Voormalig senator Selina Meyer, gescheiden vrouw met een dochter is vicepresident van de Verenigde Staten en heeft een gespannen relatie met de president, onder meer door haar frustraties over hoe weinig invloed ze heeft en de frustraties van haar medewerkers. Toch probeert ze met haar mantra "politics is about people" kleine projecten op de rails te krijgen.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Seizoenen

Komt er een Veep seizoen 8?

Acteurs en Actrices

Meningen over Veep

avatar van donnie darko

donnie darko

donderdag 14 juli 2016
Veep seizoen 5 Was mijn favoriete seizoen tot nu toe. Nog bijtender, nog beter geacteerd, nog meer quotable oneliners.
avatar van Ataloona

Ataloona

dinsdag 14 februari 2017
Veep seizoen 3 Aflevering 8; Debate. Heb echt hard moeten lachen om alle backstage-opmerkingen over de diverse kandidaten. Ben en Kent blijft echt een heerlijk duo. Vooral bij het holesegment kwam ik niet meer bij _O^

Woland_tv

woensdag 27 april 2022
Veep seizoen 6 Helemaal mee eens. Ik heb me ook prima vermaakt met de eerste seizoenen Veep, en hoewel bij seizoen vijf de dalende lijn al was ingezet gaat het hier toch wel met sprongen achteruit. Flauw, met als grootste probleem dat zo ongeveer iedereen een plat typetje geworden is (met Jonah en Selina als treurigste voorbeelden). Ik ga het nog wel uitkijken, maar toch jammer van in ieder geval dit seizoen.

Woland_tv

maandag 2 mei 2022
Veep seizoen 7 Ik heb me uitstekend vermaakt met de eerste vier seizoenen van Veep, maar helaas is dit laatste seizoen minstens net zo beroerd als seizoen zes. Iedereen is platgeslagen tot een flauwe karikatuur. Toch een jammer einde van een best aardige serie (al is de Britse variant lichtjaren beter, zelfs in de 'goede' seizoenen van Veep).