• 8.978.898 stemmen

Genre: Komedie

Ontwikkeld door: Armando Iannucci en Simon Blackwell

Met onder meer: Julia Louis-Dreyfus, Anna Chlumsky en Tony Hale

Release datum: zondag 22 april 2012

Eerst uitgezonden op: HBO (Verenigde Staten)

• HBO Max Bekijk via HBO Max

Plot Veep

Voormalig senator Selina Meyer, gescheiden vrouw met een dochter is vicepresident van de Verenigde Staten en heeft een gespannen relatie met de president, onder meer door haar frustraties over hoe weinig invloed ze heeft en de frustraties van haar medewerkers. Toch probeert ze met haar mantra "politics is about people" kleine projecten op de rails te krijgen.

Komt er een Veep seizoen 8?

Meningen over Veep

avatar van thomzi50

thomzi50

dinsdag 21 maart 2023
Veep seizoen 1 Erg geslaagd, dit. Ik had gevreesd dat ik het flauwig zou vinden, of op een gegeven moment voorspelbaar, maar Veep is snel, slim en (daardoor) vaak gewoon ontzettend geestig. Leuke verrassing, kortom, ik ga zeker verder kijken.
avatar van donnie darko

donnie darko

donderdag 14 juli 2016
Veep seizoen 5 Was mijn favoriete seizoen tot nu toe. Nog bijtender, nog beter geacteerd, nog meer quotable oneliners.

Woland_tv

woensdag 27 april 2022
Veep seizoen 6 Helemaal mee eens. Ik heb me ook prima vermaakt met de eerste seizoenen Veep, en hoewel bij seizoen vijf de dalende lijn al was ingezet gaat het hier toch wel met sprongen achteruit. Flauw, met als grootste probleem dat zo ongeveer iedereen een plat typetje geworden is (met Jonah en Selina als treurigste voorbeelden). Ik ga het nog wel uitkijken, maar toch jammer van in ieder geval dit seizoen.
avatar van thomzi50

thomzi50

zondag 27 augustus 2023
Veep seizoen 7 Goh, wat is dit slecht, zeg. Ik vond het veruit het slechtste seizoen van Veep. Inderdaad, iedereen is een flauwe karikatuur, alles is kolderiek, er zit helemaal niets van spanning of drama in, en wel heel veel totaal ridicule (niet op grappige manier) wendingen. Flauw einde ook, en jammer dat deze aanvankelijk erg leuke, levendige serie zo doodbloedt.