Mijn Series +

Veep - Seizoen 3 (2014)

ontwikkeld door Armando Iannucci en Simon Blackwell
met Julia Louis-Dreyfus, Anna Chlumsky en Tony Hale

Voormalig senator Selina Meyer, gescheiden vrouw met een dochter is vicepresident van de Verenigde Staten en heeft een gespannen relatie met de president, onder meer door haar frustraties over hoe weinig invloed ze heeft en de frustraties van haar medewerkers. Toch probeert ze met haar mantra "politics is about people" kleine projecten op de rails te krijgen.

1. Some New Beginnings
  8. Debate
  9. Crate
  10. New Hampshire
avatar van Ataloona
Aflevering 8; Debate. Heb echt hard moeten lachen om alle backstage-opmerkingen over de diverse kandidaten. Ben en Kent blijft echt een heerlijk duo. Vooral bij het holesegment kwam ik niet meer bij