• 8.985.334 stemmen

Genre: Komedie / Drama

Ontwikkeld door: Ben Sinclair en Katja Blichfeld

Met onder meer: Ben Sinclair, Kate Lyn Sheil en Yael Stone

Release datum: vrijdag 16 september 2016

Eerst uitgezonden op: HBO (Verenigde Staten)

• HBO Max Bekijk via HBO Max

Plot High Maintenance

The Guy’ is een vriendelijke wietdealer uit Brooklyn wiens klantenbestand uit een groep excentrieke persoonlijkheden bestaat. Van het onverwachte en ongebruikelijke tot het voorspelbare en alledaagse: High Maintenance biedt een kijkje in de dagelijkse routine van echte New Yorkers en laat zien hoe elk van hen een positieve draai aan het dagelijks leven probeert te geven.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over High Maintenance

Pinguin#13

maandag 6 januari 2020
High Maintenance seizoen 3 Leuke serie, geschreven als kortverhalen, waar je niet echt vat op krijgt. Vaak vertrekkend bij personages om dan te kruisen naar andere personages die de draad oppakken. Niet echt als komedie opgevat, maar vaak wel komisch. Een lappendeken van een portret van New York, waar je als Europeaan soms grote ogen trekt en vaak denkt dat het allemaal lekker 'belachelijk' is, maar het programma laat iedereen wel redelijk fijn in zijn waardigheid. Hoe neurotisch soms ook. De laatste aflevering die ik gezien heb (met Rosy Perez) is een mooi voorbeeld: een vrouw bestelt een siliconenbaby en haar man gaat uiteindelijk héél ver mee in haar getiktheid… tot je doorhebt dat ze het verlies van een echte baby verwerken en dat deze mensen heel liefdevol met elkaar omgaan. 'The Guy' wordt stilaan meer dan enkel lijm tussen de verschillende verhalen en is natuurlijk de coolste dude sinds THE Dude: altijd behulpzaam en geduldig en klaar met het juiste antwoord op het juiste moment. Verslaafd.